Hirveä Siveyden Sipuli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Uula"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"Uula"

Vieras
Mitähän mun miehelleni on tapahtunut tässä vuosien aikana (joita on takana 12) ?

Silloin joskus vielä oli sänkyhommien suhteen erittäin avoin, kokeilunhaluinen ja innokas kaikkeen. Itse halusi eri asennoissa, monenlaisessa paikassakin tuli touhuttua.. Varsin upeaa ja vaihtelevaa touhua, juuri sellaista jota minäkin halusin.

No entäs nyt?

Peiton alla pimeässä, aina lähetyssaarnaaja-asennossa ja ihan samaa kaavaa noudattaen esileikistä loppuun saakka.

Olen miehelle vihjaillut jotain vanhoja juttuja ja koettanut saada innostumaan, menee vain ihan hämilleen ja silloin ei kyllä tapahdu enää sitten mitään edes sillä samalla kaavalla.

Mitä ihmettä? Minä kun olen ajatellut että pidempään yhdessä ollessa vapautuisi vielä enemmän, uskaltaisi vielä enemmän ja siihen suuntaan. Miten mun miehestäni on tullut tuollainen siveyden sipuli joka kauhistuu jo ajatuksesta että jotain kaavasta poikkeavaa tapahtuisi. Kysehän ei ole mistään vallan erikoisesta vaan ainoastaan siitä että voisi vaikka vähän asetelmaa vaihtaa välillä... Luulisi ettei itsekään enää kovin nauti koko touhusta kun on niin kaavamaista.

Mitä tässä pitäisi tehdä? Kun ei miestä kuitenkaan haluasi tuon vuoksi vaihtaa.

Yhteistyössä