hirveä raskaudenpelko kaivertaa:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsyny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsyny

Vieras
joka kk sama juttu, ennenku menkat alkaa ni alan panikoimaan JOS ne ei alakkaan:(
Pelkään ihan hirveesti tällästa tyhmää asiaa että tuun raskaaksi enkä huomaa sitä tarpeeks ajoissa, pelkään et mulle tulee valemenkat ja kotitestit valehtelee, mulla esikoisesta kävi niin että menkat oli pahasti myöhäs mut kotitestit näytti negaa, vasta tk:ssa näytti posit. sillon lapsi oli toivottu ja odotettu, nyt pelkään mitä teen jos tulisin raskaaksi, pelkään harrastaa seksiä jne:(
En tiä miks tällänen pelko, jotenkin koen itseni laiskaksi, tyhmäksi ja saamattomaksi koska olen 24v. ja 2 lapsen äiti, vasta nyt palasin koulun penkkiin ja tuntuu et tulevaisuus edessä, haluan hyvän ammatin, rahaa, ym.
Oon jo nyt ihan raato näiden 2 kahen lapsen 2v. ja 4 v.kans, en jaksas enää kolmatta ikinä vetäsin itteni hirteen ennemmin..onk tällänen pelko normaalia??

joo välillä muakin pelottaa kun ehkäsynä vaan kortsu ja kierrot heittää. en haluu nyt toista lasta. vauva vasta puol vuotias.. kaipa se on aika normaalia. sun pitää hommata kunnon pillerit ja vielä kortsu päälle

Alkuperäinen kirjoittaja mumx6:
Vaikuttaa uupumukselta? Sinuna juttelisin asiasta vaikkapa lääkärille. Toki neuvolassakin voi puhua, mut itse puhun aina mieluummin lääkärille...voimia!! :hug:

juu myönnän et oon vähän uupunut:(
Viime viikolla tuli avioeropaperit, ollaan "erottu" 2 vuotta sitten lasten isän kanssa, mulla yli vuoden jo ollut toinen mies.
taloustilanne on huono, oon ihan poikki ku käyn töissä ja opiskelen ja harrastan ja kaikki muu päälle..koitan selvitä kaikesta ja sain sentään lapsille hoitopaikan että voin pitää sillonki hoidossa ku mulla vapaapvä tms.
siitäki mulkoillaan hoidossa..oon niin poikki tähä kodin pyörittämiseen, kaiken lisäks mun isä sairastu pipolaariin ja meillä todettii asunnon (omistusa-asunto) mittava vesivahinko jne.
Kaikki vaan tuntuu ajattelevan et no iteppä lapset teit, no niin teinkin mutta keltä se on pois jos mun lapsilla on joka pvä esim hoitopaikka :(

Yhteistyössä