Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Ei ne vieraat huomaa, vaikka joka paikka ei kiilläkään. Pikkuisen pintasilausta ja lepoa, niin jaksat illalla olla ehtoisa emäntä.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Ei ne vieraat huomaa, vaikka joka paikka ei kiilläkään. Pikkuisen pintasilausta ja lepoa, niin jaksat illalla olla ehtoisa emäntä.
Tänks, tää oli hyvä neuvo. Ulkonahan meidän pitäis grillatakin ja sään salliessa myös syödä eli voin kai mä nyt itselleni antaa luvan tuossa siivouksessa vähän lipsua.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Ei ne vieraat huomaa, vaikka joka paikka ei kiilläkään. Pikkuisen pintasilausta ja lepoa, niin jaksat illalla olla ehtoisa emäntä.
Tänks, tää oli hyvä neuvo. Ulkonahan meidän pitäis grillatakin ja sään salliessa myös syödä eli voin kai mä nyt itselleni antaa luvan tuossa siivouksessa vähän lipsua.
Totta kai voit. Hauskoja juhlia sinne!
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Ei ne vieraat huomaa, vaikka joka paikka ei kiilläkään. Pikkuisen pintasilausta ja lepoa, niin jaksat illalla olla ehtoisa emäntä.
Totta kai voit. Hauskoja juhlia sinne!
Kiitos ja Hyvää vappua sinullekin! =)