Hirveä pätemisen tarve joillakin jopa näin surullisessa uutisessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vai kuinka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä en ymmärtäny ensinkään tota kirjotusta siltä osin että äiti ja lapsi eivät kuolleet hätäsektiossa...missäs ne sitten kuolivat ellei siinä? Mutta totta, aika kettumaista alkaa vääntämään tuollaisesta aiheesta juttua :(

Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
No mä en ymmärtäny ensinkään tota kirjotusta siltä osin että äiti ja lapsi eivät kuolleet hätäsektiossa...missäs ne sitten kuolivat ellei siinä? Mutta totta, aika kettumaista alkaa vääntämään tuollaisesta aiheesta juttua :(

se ei ollut hätäsektio. ja äiti oli ssanut kesken sektion jonkin sairaskohtauksen. Vaan samapa tuo, eihän se enää mitään muuta

Luepa tarkemmin. Tuossa jutussa pohdittiin, että pitäisi enemmän kirjoittaa uutisia joissa sanotaan, että "äiti ja vauva eivät kuolleet hätäsektiossa" siis silloin kun hätäsektio on jouduttu tekemään ja siinä on ollut onnellinen lopputulos. Koska hätäsektioita tehdään vain silloin kun on oikeasti hätä ja kuoleman uhka toiselle tai molemmille.

Pietarsaaren jutusta tuossa ei puhuttu muuta kuin virikkeenä uudelle keskustelulle.

Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:

se ei ollut hätäsektio. ja äiti oli ssanut kesken sektion jonkin sairaskohtauksen. Vaan samapa tuo, eihän se enää mitään muuta

eikö siinä kirjoituksessa hesarissa nimenomaan ollu että hätäsektio...mutta siis aivan totta, ei tuota tarvitsisi enää spekuloida missään mitenkään. Surullista.

Uusimmat

Yhteistyössä