Syksyllä meinataan lähteä koko perhe etelään, mutta kyllä on mielettömän vaikeaa löytää kohde ja hotelli. Aiemmin ollaan aina tiedetty minne mennä esim. viime vuonna Bulgariaan, niin oli sitten helppo etsiä vaan Sunny Beachiltä mieluinen hotelli. Nyt ei ole tietoakaan kohteesta joten hankala on löytää kaikista noista vaitoehdoista sitä mitä haetaan!
Suositelkaa siis jotain lapsiperheille sopivaa kohdetta syksyksi?
Mun vaatimukset on turvallinen ja rauhallinen kohde, huoneistohotelli (jossa mikro ja pesukone, viimeksikin oli ja helpotti tosissaan lasten kanssa matkaamista), viihtyisä allasalue jossa myös lastenalla, sillä hotellilla tulee varmaan oltua useampi päivä, kun ei pienimmän kanssa halua joka päivä olla menossa ja lisäksi mä haluan hotellista löytyvän kuntosalin =) . Näistä en tingi.
<br><br>
Suositelkaa siis jotain lapsiperheille sopivaa kohdetta syksyksi?
Mun vaatimukset on turvallinen ja rauhallinen kohde, huoneistohotelli (jossa mikro ja pesukone, viimeksikin oli ja helpotti tosissaan lasten kanssa matkaamista), viihtyisä allasalue jossa myös lastenalla, sillä hotellilla tulee varmaan oltua useampi päivä, kun ei pienimmän kanssa halua joka päivä olla menossa ja lisäksi mä haluan hotellista löytyvän kuntosalin =) . Näistä en tingi.
<br><br>