Hirveä juhannus :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja snif
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja snif:
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Ja sitte te eukot täällä valitettatte että kun ollaan yhdessä ei saisi olla salaisuuksia. Ihna normaalis puhetta normaalilta mieheltä. Päättäkää nyt arvon moralistit, että mitä te haluatte. Eikös liitossa pitänyt pystyä keskustelemaan kaikesta!

Jos minulle tulisi mieleen, että minkähänlaista olisi olla jonkun toisen miehen kanssa sängyssä, en takuulla sanoisi sitä omalle miehelle. Omat ajatukset kaikille sallittakoon, mutta pitäisi miettiä, mitä niistä kertoo toiselle ja mitä pitää vain omana tietonaan. Jos sanoisin miehelle tuollaista, tietäisin että hän tulisi niin mustasukkaiseksi että minun kanssakäymiseni sen miehen kanssa josta puhuin, loppuisi siihen.

Mun päässä pyörii nyt, mitä muuta se mahtaa ajatella... tai ketä. Mun äitiä? Naapurin rouvaa? Ehkä ylireagoin, mutta oon kyllä tosi järkyttynyt ja just nyt tuntuu että voiko sitä edes elää koko asian (ja miehen) kans. Kyllä tämä varmaan ajan kanssa tästä, ottais mieheen vähän etäisyyttä että saa oman pään selväksi.

Et oo tosissas? Meillä taas useinkin keskustellaan, että miltähän tuntuis kiksauttaa sitä ja sitä! Ja kukas sen kanssakäymisen kieltäis? Miehesi? Oletko tossun alla vai tyhmä?

Tossun alla, onnellisesti. Jos mun miestä häiritsee joku asia, niin kyllä mä pyrin minimoimaan sellaisen, ihan vaan että mies ois onnellinen. Eikä sitä vittuilua ja mökötystä jaksais katsella/kuunnella piru-erkkikään.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Ja sitte te eukot täällä valitettatte että kun ollaan yhdessä ei saisi olla salaisuuksia. Ihna normaalis puhetta normaalilta mieheltä. Päättäkää nyt arvon moralistit, että mitä te haluatte. Eikös liitossa pitänyt pystyä keskustelemaan kaikesta!

Jos minulle tulisi mieleen, että minkähänlaista olisi olla jonkun toisen miehen kanssa sängyssä, en takuulla sanoisi sitä omalle miehelle. Omat ajatukset kaikille sallittakoon, mutta pitäisi miettiä, mitä niistä kertoo toiselle ja mitä pitää vain omana tietonaan. Jos sanoisin miehelle tuollaista, tietäisin että hän tulisi niin mustasukkaiseksi että minun kanssakäymiseni sen miehen kanssa josta puhuin, loppuisi siihen.

Mun päässä pyörii nyt, mitä muuta se mahtaa ajatella... tai ketä. Mun äitiä? Naapurin rouvaa? Ehkä ylireagoin, mutta oon kyllä tosi järkyttynyt ja just nyt tuntuu että voiko sitä edes elää koko asian (ja miehen) kans. Kyllä tämä varmaan ajan kanssa tästä, ottais mieheen vähän etäisyyttä että saa oman pään selväksi.

Et oo tosissas? Meillä taas useinkin keskustellaan, että miltähän tuntuis kiksauttaa sitä ja sitä! Ja kukas sen kanssakäymisen kieltäis? Miehesi? Oletko tossun alla vai tyhmä?

Tossun alla, onnellisesti. Jos mun miestä häiritsee joku asia, niin kyllä mä pyrin minimoimaan sellaisen, ihan vaan että mies ois onnellinen. Eikä sitä vittuilua ja mökötystä jaksais katsella/kuunnella piru-erkkikään.

Sairas narsisti siis sun miehes! Ja sä teet kaiken mitä hän haluaa? Ja pian tuut tänne itkemään ku se petti sua. Kyllä naisessakin pitää olla vastusta, eikä toimia vaan piikana miehelle.

Mitä jos miehesi ajatteleekin toisella tavalla kuin minkä käsityksen sait? Jospa tämä 50+ nainen onkin hänen mielestään seksuaalisesti todella epäviehättävä ja ajatuksenakin jo vastenmielinen? Ja mietti lähinnä naisen miehen kannalta, että millaistakohan tuonkin kanssa on olla sängyssä.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mitä jos miehesi ajatteleekin toisella tavalla kuin minkä käsityksen sait? Jospa tämä 50+ nainen onkin hänen mielestään seksuaalisesti todella epäviehättävä ja ajatuksenakin jo vastenmielinen? Ja mietti lähinnä naisen miehen kannalta, että millaistakohan tuonkin kanssa on olla sängyssä.

En ikävä kyllä käsittänyt väärin... luulin kuulleeni väärin ja kysyin epäuskoisena "mitä?" mies toisti saman, että "tuli mieleen, että miltäköhän sen *(nimi)* pi***i tuntuu" :X

Näppituntumalta vielä paria astetta pahempi vaihtoehto - miettiä sellaisia.

Ja sitten tosiaan huomas varmaan mun ilmeestä että järkytyin, niin puolusteli että "olen yhtä kokeilunhaluinen kuin sinäkin".

Ihan eri asia olla kokeilunhaluinen oman kumppanin kanssa, kuin haluta kokeilla lasten pikkuserkkujen mummoa. Hyi ällötys.

No elähän nyt ap kovin, kännimöläytys se oli. Ja aattele positiivisesti, meillä on sitten toivoa vielä 5-kymppisinäkin! Kyllä jotkut 5-kymppiset miehetkin on herkkuja ja karismaattisia, itse ainakin voisin langeta joihinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja veera:
No elähän nyt ap kovin, kännimöläytys se oli. Ja aattele positiivisesti, meillä on sitten toivoa vielä 5-kymppisinäkin! Kyllä jotkut 5-kymppiset miehetkin on herkkuja ja karismaattisia, itse ainakin voisin langeta joihinkin.

No se :)

Sama mies vaan tuossa joku aika sitten moralisoi, kuinka oksettavaa on kun mun nuoruuden ihastus oli mua 11 vuotta vanhempi.

Känniläpinää varmaan...saahan sitä kaikenlaista pohdiskella.
Mutta mua yritti tässä yhtenä päivänä iskeä tosissaan itseäni 11 vuotta nuorempi poikanen...alaikäinen vielä. Heh

Alkuperäinen kirjoittaja Mama the Strange:
Mutta mua yritti tässä yhtenä päivänä iskeä tosissaan itseäni 11 vuotta nuorempi poikanen...alaikäinen vielä. Heh

Jos mä oisin vapaa ja 11 vuotta nuorempi poikanen tulisi iskemään, lähtisin varmaan heti sen matkaan! :whistle: Ikääni en kertoisi.

Tosin mua 11 vuotta nuorempi olisi jo kaikilla kriteereillä täysi-ikänen. :snotty:

En ikävä kyllä käsittänyt väärin... luulin kuulleeni väärin ja kysyin epäuskoisena "mitä?" mies toisti saman, että "tuli mieleen, että miltäköhän sen *(nimi)* pi***i tuntuu" :X

:o Ööh.. No tilannetaju ei vissiin kuulu miehesi parhaimpiin ominaisuuksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

Jos mä oisin vapaa ja 11 vuotta nuorempi poikanen tulisi iskemään, lähtisin varmaan heti sen matkaan! :whistle: Ikääni en kertoisi.

Tosin mua 11 vuotta nuorempi olisi jo kaikilla kriteereillä täysi-ikänen. :snotty:

Mullapa mies lähti 14 vuotta vanhemman matkaan. No, mä itte kun aloin seurustelee uudestaan, niin mies on sitten vastaavasti n. 6 vuotta nuorempi. ;)
Ei ollenkaan oksettavaa. :heart:

Tyhmä mies, kun meni sanomaan ääneen. Joskus pitäisi osata sulkea suunsa, jos ajatukset alkavat kovin kummia latuja kulkemaan...

Niinpä. Joskus pitäis vaan osata pitää suunsa kiinni. Mä voin myöntää, et kyl mä mietin , etä minkälaista ois olla ton tyypin tai ton tyypin kans. Mutta en minä nyt niitä ajatuksia miehelleni mee sanoo. Ja ikinä en haluis kokeilla, vaan ihan ajatuksen tasolla.

Alkuperäinen kirjoittaja In Lööv:

Mullapa mies lähti 14 vuotta vanhemman matkaan. No, mä itte kun aloin seurustelee uudestaan, niin mies on sitten vastaavasti n. 6 vuotta nuorempi. ;)

Minkä ikäinen olet?

Järisyttävää, että mies meneekin puhumaan tuollaista, ai kamala!!!! Mieti jos mies oliskin käynyt nussimassa sitä mammaa, mikä poru sitten tulisi. Eli sanoista tekoihin!

Alkuperäinen kirjoittaja nainenitsekin:
Minustakin monet +50 naiset on tosi hottiksia...:p:p:heart:

Ja vastaavasti monet 20 ja rista näyttää ihan yli viiskymppisiltä, kun eivät pidä itsestään huolta, perse leviää ja naama on kun ptolinnun perse.

Alkuperäinen kirjoittaja In Lööv:

Kyllä mäkin ohikiitävän hetken sen pojan testaamista pohdin. Oli aika söpö yksilö...heh, mutta lainkuuliaisena kansalaisena päätin jättää väliin.... Vai mites se on, onkos lähes 30 veen laitonta olla 17-vuotiaan kanssa ;)

Kyllä mäkin ohikiitävän hetken sen pojan testaamista pohdin. Oli aika söpö yksilö...heh, mutta lainkuuliaisena kansalaisena päätin jättää väliin.... Vai mites se on, onkos lähes 30 veen laitonta olla 17-vuotiaan kanssa ;)

Jos tapaat satunnaisen 17-vuotiaan baarissa, niin ei ole laitonta. Jos olet 17-vuotiaalle pomo tai opettaja tai muuten se poika on alisteisessa asemassa, niin on laitonta. (Silloin on laillista vasta, kun poika on 18v tai yli.)

Kaikki miehet eivät lämpene kaikista naisista, kuten eivät homomiehetkään kaikista miehistä tai bi-seksuaalit jokaisesta vastaantulijasta. Ei mullakaan ole fyysinen kanssakäyminen ekana mielessä kun tapaan mukavan miehen, vaan se että onpas mukava mies. =) Oon oppinut blokkaamaan tuollaiset ajatukset mahdottomina, mies on ollut mulle kaikki kaikessa, tähän asti.

Joo mutta vaikka mies ei olis viehtynyt johonkin naiseen, se silti miettii millanen toosa naisen housuista löytyy ja miltä nainen näyttäis toosa levällään. Ei siihen missiä tarvita.
Miehille riittää että on nainen, heti vilkkuu karvakolmio päässä.

musta toi ikäero ei ole mikään pointti, vaan se olennainen asia on, minkälaiset välit/suhde ap:llä on tähän sukulaisnaiseen. (eli ap näkee tämän naisen esim samassa suhteessa kuin äitinsä, mies taas näkee hänet vain jonain vieraana naisena)
minusta vähän sama asia, kuin toteaisin miehelleni, että minkähänlainen pippeli hänen isällän on, olisipa kiva kokeilla.

eli mun mielestä ainakin todella mauton kommentti, eikä myöskään minulta unohtuisi kovin pian..

Jos tapaat satunnaisen 17-vuotiaan baarissa, niin ei ole laitonta. Jos olet 17-vuotiaalle pomo tai opettaja tai muuten se poika on alisteisessa asemassa, niin on laitonta. (Silloin on laillista vasta, kun poika on 18v tai yli.)

.Damn...se siis ois ollu ihan laillista. Nyt kyllä jäi hiukan kaivelemaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Joo mutta vaikka mies ei olis viehtynyt johonkin naiseen, se silti miettii millanen toosa naisen housuista löytyy ja miltä nainen näyttäis toosa levällään. Ei siihen missiä tarvita.
Miehille riittää että on nainen, heti vilkkuu karvakolmio päässä.

miettikööt. joskus sen turpansa voi silti pitää kiinni.

Voi kamala, mun mies on sanonu että vois käydä polkasemassa mun äitiä, kun se on niin hot ja mä oon vaan nauranu... Pitäiskö ruveta itkemään ja poraamaan täällä, että on se kamalaa?

Yhteistyössä