Hirveä juhannus :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja snif
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

snif

Vieras
Mies (24v) alkoi nukkumaanmennessä puhua, kuinka haluaisi tietää millaista olisi olla sängyssä setäni vaimon (50v + ja kolmen lapsen mummo) kanssa. Vietimme juhannuksen isossa porukassa ja setäni perheineen kuului seurueeseen. Itkin itseni uneen, ällöttää miehen ajatusmaailma, en edes keksi mitä hän voisi enää tehdä sen asian hyväksi, että muuttui kerta heitolla ihan eri ihmiseksi silmissäni. :( En olisi ikinä kuvitellut hänen katselevan muita "sillä" silmällä (onhan tuo joskus jotakin kauniiksi sanonut, kuten minäkin, ei siinä mitään). Mutta että serkkuni äiti, lasten pikkuserkkujen mummo! Oon edelleen lähes sanaton järkytyksestä.

Tuliko tuo tosiaan muka puun takaa? KAIKKI miehet katselevat jokaista naista ja useimmiten miettivät, miltä tuon ja tuon kanssa n*ssiminen tuntuu.
Ei ole sellaista miestä olemassakaan, joka ei himoitsisi seksuaalisesti toista ihmistä (myös homot).

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Tuliko tuo tosiaan muka puun takaa? KAIKKI miehet katselevat jokaista naista ja useimmiten miettivät, miltä tuon ja tuon kanssa n*ssiminen tuntuu.
Ei ole sellaista miestä olemassakaan, joka ei himoitsisi seksuaalisesti toista ihmistä (myös homot).

Kaikki miehet eivät lämpene kaikista naisista, kuten eivät homomiehetkään kaikista miehistä tai bi-seksuaalit jokaisesta vastaantulijasta. Ei mullakaan ole fyysinen kanssakäyminen ekana mielessä kun tapaan mukavan miehen, vaan se että onpas mukava mies. =) Oon oppinut blokkaamaan tuollaiset ajatukset mahdottomina, mies on ollut mulle kaikki kaikessa, tähän asti.

jospa se mies ei kuitenkaan ole ajatelluit ja himoinnut enosi vaimoa vaan kunhan tuli ajatus päähän millaista olisi ja jakoi ajatuksen sun kanssa.
eikö mies saa hölmöjä päähän pistoja sulle kertoa? ihmisille voi tulla joku ajatus päähän millaista olisi vaikka ei ikinä haluisi kokeilla. tarkemmin ajateltu jopa oksettais. kunhan pomppas ajatus päähän

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Tyhmä mies, kun meni sanomaan ääneen. Joskus pitäisi osata sulkea suunsa, jos ajatukset alkavat kovin kummia latuja kulkemaan...

Niinpä, olis edes pitänyt turpavärkkinsä kiinni niin minun ei tarvisi nyt rassata asialla päätäni. Mies oli kyllä melkoisessa kännissä, koitti selittää aivoituksen syyksi kokeilunhalua ("olethan sinäkin kokeilunhaluinen") ennenkuin sammui. Minusta ei koskaan tule NIIN kokeilunhaluista, että hyppäisin sänkyyn itseäni 30v vanhemman sedän kanssa. :x

Voi että sua ressukkaa ja juhannuskin meni vielä pilalle kun poikaystävä ajatteli moisia ! Sanotaanko näin et terve mies terveessä kehossa.. Sä et enään riitä sille,sori,ei voi auttaa..

Alkuperäinen kirjoittaja snif:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Kaikki miehet eivät lämpene kaikista naisista, kuten eivät homomiehetkään kaikista miehistä tai bi-seksuaalit jokaisesta vastaantulijasta. Ei mullakaan ole fyysinen kanssakäyminen ekana mielessä kun tapaan mukavan miehen, vaan se että onpas mukava mies. =) Oon oppinut blokkaamaan tuollaiset ajatukset mahdottomina, mies on ollut mulle kaikki kaikessa, tähän asti.

joo eihän miehet/naiset kaikia katso. toki voivat kiinnittää huomiota hyvännäköiseen yksilöön. eikä aina pakosti siihen.
ja tässä tapauksessa mies ei pakosti ole katsellut enon vaimoa kunhan pää kulki omia polkujaan ja kertoi siitä vaimolleen

Alkuperäinen kirjoittaja Tintti83:
Joskushan sinäkin olet 50+ ja sitten miehesi saa kokea seksin kypsemmän naisen kanssa. Maltti on valttia. :)

Olisiko ap:n oleellinen pointti kuitenkin siinä, että kyseessä oli hänen setänsä vaimo?

Joskus pitäisi vain osata olla hiljaa (ja jopa siinäkin tilanteessa, vaikka se halujen kohde olisi samana vuonna, kuukautena, päivänä ja kellonlyömällä syntynyt, jos kohde vain muutoin on erityisen väärä ).

Minä kerron vähän huvittavankin sattumuksen.
Oltiin miehen kanssa sillai, enkä ollut itse vielä tullut. No mies meinaa laueta ja alkaa hokemaan 'Roseanne alasti, Roseanne alasti'
Meinasi mennä vaan nauruksi koko loppuhomma.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Voi että sua ressukkaa ja juhannuskin meni vielä pilalle kun poikaystävä ajatteli moisia ! Sanotaanko näin et terve mies terveessä kehossa.. Sä et enään riitä sille,sori,ei voi auttaa..

No just, olipas fiksu vastaus. Olisi varmaan kannattanut jättää kokonaan kirjoittamatta. :headwall:

Tiedän kyllä sen verran että mies ei ikimaailmassa kehtaisi kenellekkään muulle tuota ajatusta paljastaa. Serkkuni, joska äidistä hän puhui on miehen parhaimpia kavereita.
Totta kai kaikesta saa puhua, mutta entä jos tulee puhuneeksi sellaista mitä toinen ei voi hyväksyä... tää mielikuva ei ihan heti kyllä mielestä lähde, ja palaa varmaan kummittelemaan heti kun mies yrittää koskea minua.

Tuolla tuo nyt kuorsaa, ja mulla niin etoo. :'(

Ja sitte te eukot täällä valitettatte että kun ollaan yhdessä ei saisi olla salaisuuksia. Ihna normaalis puhetta normaalilta mieheltä. Päättäkää nyt arvon moralistit, että mitä te haluatte. Eikös liitossa pitänyt pystyä keskustelemaan kaikesta!

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Ja sitte te eukot täällä valitettatte että kun ollaan yhdessä ei saisi olla salaisuuksia. Ihna normaalis puhetta normaalilta mieheltä. Päättäkää nyt arvon moralistit, että mitä te haluatte. Eikös liitossa pitänyt pystyä keskustelemaan kaikesta!

Äijienkin pitäisi nähdä vaivaa sen eteen, että opettelevat tuntemaan puolisonsa.

Jos mä saisin äijältäni kuulla jotain samantapaista kuin ap. sai kuulla omaltaan, niin kohauttaisin olkapäitäni ja nauraisin. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki muut lisäkseni sietäisivät sentyyppisiä juttuja.

Äijienkin pitäisi nähdä vaivaa sen eteen, että opettelevat tuntemaan puolisonsa.

Jos mä saisin äijältäni kuulla jotain samantapaista kuin ap. sai kuulla omaltaan, niin kohauttaisin olkapäitäni ja nauraisin. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki muut lisäkseni sietäisivät sentyyppisiä juttuja.

Mä taas sanoisin, että otetaan muija kimppaan (jos ois hyvännäkönen).

Jos minulle tulisi mieleen, että minkähänlaista olisi olla jonkun toisen miehen kanssa sängyssä, en takuulla sanoisi sitä omalle miehelle. Omat ajatukset kaikille sallittakoon, mutta pitäisi miettiä, mitä niistä kertoo toiselle ja mitä pitää vain omana tietonaan. Jos sanoisin miehelle tuollaista, tietäisin että hän tulisi niin mustasukkaiseksi että minun kanssakäymiseni sen miehen kanssa josta puhuin, loppuisi siihen.

Mun päässä pyörii nyt, mitä muuta se mahtaa ajatella... tai ketä. Mun äitiä? Naapurin rouvaa? Ehkä ylireagoin, mutta oon kyllä tosi järkyttynyt ja just nyt tuntuu että voiko sitä edes elää koko asian (ja miehen) kans. Kyllä tämä varmaan ajan kanssa tästä, ottais mieheen vähän etäisyyttä että saa oman pään selväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja snif:

Jos minulle tulisi mieleen, että minkähänlaista olisi olla jonkun toisen miehen kanssa sängyssä, en takuulla sanoisi sitä omalle miehelle. Omat ajatukset kaikille sallittakoon, mutta pitäisi miettiä, mitä niistä kertoo toiselle ja mitä pitää vain omana tietonaan. Jos sanoisin miehelle tuollaista, tietäisin että hän tulisi niin mustasukkaiseksi että minun kanssakäymiseni sen miehen kanssa josta puhuin, loppuisi siihen.

Mun päässä pyörii nyt, mitä muuta se mahtaa ajatella... tai ketä. Mun äitiä? Naapurin rouvaa? Ehkä ylireagoin, mutta oon kyllä tosi järkyttynyt ja just nyt tuntuu että voiko sitä edes elää koko asian (ja miehen) kans. Kyllä tämä varmaan ajan kanssa tästä, ottais mieheen vähän etäisyyttä että saa oman pään selväksi.

Et oo tosissas? Meillä taas useinkin keskustellaan, että miltähän tuntuis kiksauttaa sitä ja sitä! Ja kukas sen kanssakäymisen kieltäis? Miehesi? Oletko tossun alla vai tyhmä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä taas sanoisin, että otetaan muija kimppaan (jos ois hyvännäkönen).

Mä en siinä tapauksessa uskois sua, joten ihan v*tun sama mitä sanoisit!

Yhteistyössä