Hirmuinen koirakuume,mies ei innostu...

• Viestiketjun aloittaja saku
  • Ensimmäinen viesti
saku
Olen aina haaveillut saksanpaimenkoirasta,jonka kanssa saisin harrastaa ja touhuta..Nyt,kun lapsiluku on täynnä,ei tule enää vauvakuumetta.Vaan nyt on se koirakuume!Ja pahana...Mies ei halua,että edes otan asiaa puheeksi,hän ei pidä koirista ja sillä selvä.Kääk,miten saa miehen puhuttua ympäri vai saanko ollenkaan..:(

Hanna
Vaihdetaanko miehiä :)

Oma mieheni haluaisi koiran, vanhemmillaan on ollut koira aina ja on kasvanut sellaisten kanssa, nyt jankuttaa, että se olisi kiva ja lapsemmekin tarvitsee koiran.
Ja puhuu lapselle kuinka kivoja koirat ovat.

Olen tehnyt selväksi, että se on joko koira tai minä.
Koirat haisee. Koko asunto haisee hirveälle kun siellä on koira.
Tämän hajun huomaa siitä kun vierailee koiraperheessä ja sitten eräänä päivänä se koira heittää veivinsa ja kun menee sinne kotiin jonkin ajan kuluttua koiran kuolemasta on siellä raikas tuoksu.

Katotaan miten tämä koirapainostus etenee täällä.

Koirat haisee ja sotkee, mutta on ne niin ihania. Itse sain miehen puhuttua ympäri reilu kaks vuotta sitten ja meille tuli koira. Nyt on toinen koiruus tilauksessa ja mieheltä ei ole kysytty mielipidettä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:
Koirat haisee. Koko asunto haisee hirveälle kun siellä on koira.
Tämän hajun huomaa siitä kun vierailee koiraperheessä ja sitten eräänä päivänä se koira heittää veivinsa ja kun menee sinne kotiin jonkin ajan kuluttua koiran kuolemasta on siellä raikas tuoksu.

Katotaan miten tämä koirapainostus etenee täällä.
Kristus mikä idiootti :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Yhteistyössä