Te joilla on isompia lapsia... Mitkä on ne cooleimmat merkit noissa lötkövaatteissa? Tiedän että Karl Kani on kova mutta entä esim Pelle Pelle tai joku muu? Meillä on toi esiteini niin merkkihöynähtänyt ja ostaisin jouluksi. :heart:
Onko niitä ollut jo siis pitemmänkin aikaa? Luulin, että on suht uusi vaatemerkki Meillä kuopuksella on muutama vaate, ei ihan minun makuuni, onneksi poikakaan ei halua niitä kaikkei kimaltelevimpia. Laatua kyllä ovat, kestävät käyttöä ja pesua, ei kierrä saumat eikä purkaannu jne.Alkuperäinen kirjoittaja merkit:Kannattaa varmaa kysyä suoraa noilta teineiltä, kun ne voi olla TODELLA tarkkoja noista merkeistä. Hauskaa mä oon -77 syntyny ja mä käytin teininä Karl Kania ja Pelle Pelleä <3
Joo -90 luvulla ostin Kania, carharttia tms.. Ei nää merkit ole näköjään jääny pois muodista 20 vuodessa Eli tarkottaaks tää sitä et nyky teinit itseasiassa pukeutuu retrostiAlkuperäinen kirjoittaja Candide:Onko niitä ollut jo siis pitemmänkin aikaa? Luulin, että on suht uusi vaatemerkki Meillä kuopuksella on muutama vaate, ei ihan minun makuuni, onneksi poikakaan ei halua niitä kaikkei kimaltelevimpia. Laatua kyllä ovat, kestävät käyttöä ja pesua, ei kierrä saumat eikä purkaannu jne.Alkuperäinen kirjoittaja merkit:Kannattaa varmaa kysyä suoraa noilta teineiltä, kun ne voi olla TODELLA tarkkoja noista merkeistä. Hauskaa mä oon -77 syntyny ja mä käytin teininä Karl Kania ja Pelle Pelleä <3
Saattaa olla Meillä on kaksi niin erityylistä poikaa, kun olla voi. Kumpikaan ei varmaan tällä erää kelpuuttaisi toisen kaapista yhtään mitään, no jonkun urheiluvaatteen ehkä. Onneksi ei tarvikaan. Minä olin vähän hukassa kun kuopus teki yhdessä yössä tyylinmuutoksen, en meinannut tajuta missä mennäänAlkuperäinen kirjoittaja merkit:Joo -90 luvulla ostin Kania, carharttia tms.. Ei nää merkit ole näköjään jääny pois muodista 20 vuodessa Eli tarkottaaks tää sitä et nyky teinit itseasiassa pukeutuu retrosti