hionta-kuorinta...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
siis onko se nyt mikrohionta vai mikrokuorinta vai mikä lie :/ mut jokatapauksessa oon nähny muistaakseni ainakin lumenella semmosen... ja joku sano et sitä vois kokeilla arpiin..? onko joku käyttänyt kyseisiä tuotteita ja miten ne on vaikuttanu? =)

Siis tarkoitatko jotain kuorivaa voidetta vai hoitolan tekemää mikrohiontaa. Tuosta Lumenen tuotteesta en tiedä, mutta jotkut tykkäävät tuosta hoitolan mikrohionnasta. Itse kävin alkuviikosta kosmetologilla hedelmähappokuorinnassa. Hiukan ensin jännitti, että tuleeko kovinkin "hieno" vappunaamari, mutta tulos on aivan ihana. Tuo hoito kuulemma tehoaa myös arpiin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 12:25 vieras kirjoitti:
Siis tarkoitatko jotain kuorivaa voidetta vai hoitolan tekemää mikrohiontaa. Tuosta Lumenen tuotteesta en tiedä, mutta jotkut tykkäävät tuosta hoitolan mikrohionnasta. Itse kävin alkuviikosta kosmetologilla hedelmähappokuorinnassa. Hiukan ensin jännitti, että tuleeko kovinkin "hieno" vappunaamari, mutta tulos on aivan ihana. Tuo hoito kuulemma tehoaa myös arpiin.

oliko tuo kauheen kallista? siis tolla lumenen kuorinnalla tarkotin ihan kaupasta saatavaa ainetta.. siinä on vissiin pari tuubia siinä pakkauksessa, maksaa muistaakseni jotain pari kymppiä.. että kokemuksia jos joku sitä käyttänyt? =)

Yhteistyössä