babylissillä on monta hyvää mallia ja kohtuuhintaisia ovat. Itselläni on wet &dry, mutta en tiedä vieläkö sitä on myynnissä. Puolitoistavuotta sitten googletin samasta asiasta tietoa ja eräällä kampaajien foorumilla suositeltiin noin babylissin rautoja ja muutamat kehuivat käyttävnsä töissäkin ja olen nähnyt useammalla kampaajalla noita myynnissä.
Remington S7902, suoristusrauta, siinä märkä/kuiva ominaisuus, pian vuoden olen käyttänyt ja erittäin hyvä ollut, just kampaaja kehui et hiukset hyvänkuntoiset vaikka en mitään suojasuihkeita ole suihkutellut vaan muotovaahtoa käyttänyt mitä ei saisi kun palaa kiinnni raudan levyihin. Hinta oli tokmannilla jotain 40e luokkaa
minäkin tässä ajattelin ostaa suoristimen ja olen katsonut tuota remingtonin S6500 sleek & curl - muotoilulaitetta sillä silmällä että sen voisi jopa hankkia. se kun maksaa nyt stokkalla kanta-asiakaskortilla vian 39,90 ja tuoteseloste kuulostaa lupaavalta:
" kiharra, suorista ja muotoile yhdellä laitteella! keraaminen pinnoite, digitaalinen lämpötilan säätö 150-230 C sekä lämpötilan lukitus ja pikakuumennus suoraan 230 C. käyttövalmis 15 sekunnissa. pitkät muotoilulevyt 110 mm, automaattinen virrankatkaisu ja lämmönkestävä säilytyspussi. mukana DVD jossa huppukampaajan kampausneuvoja! 3 vuoden takuu".
Remingtonin rautoja on kovasti myös suositeltu.toivottavasti huominen ostokseni kannattaa
Tilasin Rowentan matkasuoristusraudan kympillä Tefalin tehtaanmyymälästä. Tykkään . Lämpenee "vain" 180 asteeseen mutta kyllä sillä ainakin minun luonnonkiharat hiukset saa suoriksi. Mukavan pienikokoinen ja lämpenee tosi nopeasti.
Mulla on toi sleek and curl. On kyl ihan hintansa arvoinen peli.
Ostin eka Braunin satin hair 7:n mut siinä ei ollu riittävästi poweria mun luonnonkihariin. Lämpes vaan 200 asteeseen.
Vaihdoin sen OBH:n rautaan joka oli muuten loistava, mutta oli huonosti tehty ja repi hiuksia.
Palautin ja ostin to sleek and curlin ja olen tyytyväinen. Suosittelen!