Hinta kohdallaan? (huutonettiä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Onkohan näissä hinta ihan kohdallaan? Ovh:kin on kyllä vielä hirveämpi. Kenellä Suomessa on varaa tällaisiin? :o

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=64674263

No jos yhdet kalliit saapikkaat ostaa... kai aika monella on varaa.

Eihän niitä kenkiä tarvitse olla neljääkymmentä paria, tai kaikkien neljänkymmenen parin vielä olla ökykalliita.
Mutta mä en kyllä luota tippaakaan siihen että nuo huutiksen merkkivaatteet yleisesti ottaen ei ole piraatteja

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onkohan näissä hinta ihan kohdallaan? Ovh:kin on kyllä vielä hirveämpi. Kenellä Suomessa on varaa tällaisiin? :o

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=64674263

No, hyvänen aika! Ei noita varmaan ihan tavallinen tallaaja osaisi arvostaakaan. Hinta ihan soppeli. Puoleenhintaan kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
No jos yhdet kalliit saapikkaat ostaa... kai aika monella on varaa.

Eihän niitä kenkiä tarvitse olla neljääkymmentä paria, tai kaikkien neljänkymmenen parin vielä olla ökykalliita.
Mutta mä en kyllä luota tippaakaan siihen että nuo huutiksen merkkivaatteet yleisesti ottaen ei ole piraatteja

Kuitenkin on kaksi ihan eri asiaa, onko varaa tai onko rahaa. Varmasti monellakin pankkitililtä tuollainen summa löytyy. Mutta kuinka moni viittii laittaa sen yksiin saappaisiin?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
[

Kuitenkin on kaksi ihan eri asiaa, onko varaa tai onko rahaa. Varmasti monellakin pankkitililtä tuollainen summa löytyy. Mutta kuinka moni viittii laittaa sen yksiin saappaisiin?

No mutta jos ostaa esimerkiksi vain ne yhdet saapikkaat tai jonkun muun kalliimman tavaran, niin se ei välttämättä sitten kuitenkaan tule yhtään kalliimmaksi kuin ne viisitoista kenkäparia ellokselta... Kyllä mä mieluummin ostan yhdet kunnon kengät kuin kahdetkymmenet huonommat. Noita en kyllä ostaisi, ne on rumat :x

Yhteistyössä