Hinnoitteluapuja huutikseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas näitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taas näitä

Vieras
Meinaan vielä syksyn uhallakin laittaa myyntiin pojan Remu-ulkoilupuvun. Puku on vihreä/muta? ja koko 128cm. Mitään erityistä vikaa tai merkittäviä kulumia puvussa ei ole, koska sen rinnalla on aina ollut myös toinen tai parhaimmillaan kaksikin samaa asiaa ajavaa asua. Tänään aikaisemmin myynnistä kysellessäni suositeltiin lyhyttä myyntiaikaa ja sopivaa ostaheti-hintaa. Mutta mikä olisi sopiva ostaheti-hinta joka sisältäisi myös postikulutkin.

Heittäkää nyt ehdotuksia? Vaikuttaako hintaan mitään se että syksy on jo menossa näin pitkällä? Kävin katsomassa huutiksessa saman suuntaisia pukuja ja niitä löytyi kolme. Mutta näistä ei yksikään vastannut meidän pukua. Olisko ostaheti-hinta postikuluineen 35e kiskontaa ja toiveajattelua?

Alkuperäinen kirjoittaja huutis :
30-35??

Minne katosikaan mahdollinen ostajasi! :o Typeriä tuollaiset huvittelijat!!

No enpä tiedä minne katosi, mutta ottaa yhteyttä jos haluaa. Tosin nämä ketjut liikkkuvat aikas vikkelästi alaspäin. Ja en tietenkään odottelemaan jää vaan laitan huutikseen jollain toivottavasti sopivalla hinnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
30e postikuluineen, jos haalari tosi hyvässä kunnossa.

Kyseessä on puku, siis muta(beige?)housut ja mutavihreätakki. Eikös kaksiosaiset ole aina hieman kalliimpia?

Eihän se tyhmä ole joka pyytää, ostajahan sen päätöksen tekee. Itse en maksaisi käytetystä puvusta noin kovia hintoja mitä täällä oli 30-35e, olkoonpa sitten miten hyväkuntoinen vaan. Pojalle etsiskelin talvihaalaria 128cm ja kirpparilla oli käytetty Lassien puku 20e, minusta tuokin oli liian kova hinta.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Kyllä voisin sen 30 euroa maksaa...

Vastauksista innostuneena laitan puvun huutikseen. On juuri nyt pesussa ja suoritan vielä viimeisen tarkan tarkistuksen ettei tule ikäviä yllätyksiä. Tod.näk. laitan ostaheti-hinnaksi 30e ja siinä on sitten jo postaritkin mukana. Kiva jos saan sen kaupaksi, koska juuri nyt meillä on pojalla Raiski Drytec-puku ja Remun haalari jotka jäävät edelleeen käyttöön. Tuo Remun puku on jäänyt jo vähän sivuun vaikka mahtuukin vielä ihan hyvin päälle...

Kyseessä on puku, siis muta(beige?)housut ja mutavihreätakki. Eikös kaksiosaiset ole aina hieman kalliimpia?

Juu niin puku, kyllähän mä sen luin mutta kirjotin taas omiani... :ashamed: Mutta joka tapauksessa tuo 30e on mielestäni hyvä hinta, sekä puvusta että haalarista, jos tuote on hyvässä kunnossa. Itse voisin kuvitella maksavani tuon verran, mutten missään tapauksessa enempää.

Juu niin puku, kyllähän mä sen luin mutta kirjotin taas omiani... :ashamed: Mutta joka tapauksessa tuo 30e on mielestäni hyvä hinta, sekä puvusta että haalarista, jos tuote on hyvässä kunnossa. Itse voisin kuvitella maksavani tuon verran, mutten missään tapauksessa enempää.

No taas oli palstasta apua. Laitan tuon 30e ostaheti-hinnaksi. Kannattaako silti laittaa vielä se tavallinen huutomenettely sopivalla lähtöhinnalla, jolloin vain hätäisimmät voivat käyttää halutessaan ostaheti-hintaa? Ja onko viikko liian lyhyt aika huutokauppaan?

Eli niinhän siinä kävi että puku ehti olla huutiksessa 1,5h ja meni heti ostaheti-hinnalla. Kiitos vinkeistä, sillä olisin varmaan muuten jättänyt odottamaan kevättä....

Yhteistyössä