Hinnoitteluapua -turvaistuin

persvakoonasana

Aktiivinen jäsen
19.06.2007
16 180
0
36
Laitan myyntiin nykyisen turvaistuimemme. Paljonkohan vajaat kolme vuotta käytössä olleesta istuimesta voisi pyytää? Istuin on täysin siisti (päälliset helposti puhtaana pidettävää alcantaraa) ja tietenkin kolaroimaton.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24915817:
Ja merkki myös kertoo aika paljon hinnasta.
Mä myin gracon xtp:n 150€:lla, mut se ei oo alacantaraa.

Toki. Mut ajattelin tyyliin puolet, kolmasosa, neljäsosa ovh:sta? Merkki on HTS BeSafe iZi Combi, maksoi v. 2008 n. 450e.

Toki. Mut ajattelin tyyliin puolet, kolmasosa, neljäsosa ovh:sta? Merkki on HTS BeSafe iZi Combi, maksoi v. 2008 n. 450e.
Mä en voi vastata tähän, koska olisin halunnut tuon meille. :D
Vakuutusyhtiöthän suosittelee nykyisin istuinten vaihtamista uuteen viiden vuoden välein, että ehkä vajaa pari sataa.
Mä hiukan muuten ihmettelen tuota niiden nykylogiikkaa, koska monet istuimet on tehty "jopa kuusi vuotiaaksi asti" käytettäväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24915989:
Mä en voi vastata tähän, koska olisin halunnut tuon meille. :D
Vakuutusyhtiöthän suosittelee nykyisin istuinten vaihtamista uuteen viiden vuoden välein, että ehkä vajaa pari sataa.
Mä hiukan muuten ihmettelen tuota niiden nykylogiikkaa, koska monet istuimet on tehty "jopa kuusi vuotiaaksi asti" käytettäväksi.

Vakuutusyhtiöt tekevät suosituksiaan ihan sen perusteella, että mahdolliset vahingonkorvaukset minimoitaisiin. Jos istuin on yli viisi vuotta vanha, voit saada vahingon sattuessa vähemmän korvauksia. Ja ihan tasan tarkkaan ihmiset käyttävät paljon yli viisi vuotta vanhoja istuimia.

Mietin, että olisikohan 150e ok.

Yhteistyössä