Yyhoo venyttää senttiä... nyt 98cm puku, mikähän mahtaa olla ensi talvena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "maria"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"maria"

Vieras
Tyttö 2v5kk käyttää nyt täysin sopivaa 98cm Reimatecin pukua. Hinta oli minulle suolainen 149€ mutta halusin hyvän puvun ja olen ollut tosi tyytyväinen tähän merkkiin, hyvä käytössä.
Minkähän kokoista voisi ajatella ensi talveksi? Laskut kaatuu varmaan aivan samalla lailla niskaan silloinkin, joten se 40-50€ olisi upea säästö. Ja vaikkei kaatuisikaan, on se kahden hengen perheessä iso raha :)
Nykyisen puvun ajattelin laittaa sitten kiertoon, onkohan teillä kokemuksia, paljonko yhden talvikauden käytössä olleesta puvusta voisi pyytää? Puku on siisti, ei reikiä tms kummempia kulumia vaikka kovassa käytössä onkin ollut.

Kiitos jos joku viitsii vastata.

Mulla on ihan samanikäinen tyttö, joka käyttää vieläkin reilun kokoista 92cm Legotecin pukua. Ensi talveksi on siskon vanha molokids 98cm, mut epäilen että voipi olla iso tällä kasvuvauhdilla.
Kun taas isosisko 112cm pitkä on koko talven käyttänyt 116cm reimatecin pukua, hiukan on väljyyttä, mutta 110cm oli nafti jo kokeilussa, jolloin pari cm lyhyempi.
Lapset kasvaa niin eri tahtia, mulla ei ollut 92cm pukua, koska esikoinen on kasvanut hurjaa vauhtia. Kakkonen tietenkin tarvitsi just sen koon. Samoin 110cm jäi esikoisella kokonaan välistä.
En siis ostaisi pukua vielä ensi talveksi.

Varmasti saat yhden talven käytetystä puvusta ihan hyvät rahat. Itsekin köyhdyin haalarikaupassa 270€ kun hain tytöille puvut. Ja kyllä sapetti, kun tänä vuonna talvi tuli näin myöhään, on pukuja saanut aika hyvillä aleprossilla.
Mut mä meinasin viime talvena ostaa noille puvut alesta, metsään ois esikoisen kanssa mennyt, koska meinasin kokoa 110cm, kun oli sen talven kulkenut 104cm vaatteissa. Ei tullut mieleenkään, et venyy 10cm vuodessa pituutta. Onneks en ostanut. Pienemmän kohdalla ois voinut taas hankkiakin sen 92cm puvun, mut ajattelin et isosisko on tässä iässä käyttänyt jo 98cm pukua, mut eipäs tämä olekaan samanlainen pitkä kun siskonsa.

Meillä oli saman kokoinen tyttö viime talvena, nyt on virahtanut sen verran että reiman 110 cm haalari on sopiva. Älä osta 104 cm, jää varmasti pieneksi. Parempi että pikkuisen reilu kun liian pieni..

Minkä kokonen se teidän tyttö on, meillä on 101 cm ja 14 kg tyttö ja juuri ostin 110 cm lassien haalarin ensi talveksi, on kokoluokaltaan sama kuin reimatec, ja oli jo tytöllä päällä, tykkäs kun sai itse valita, ja ei se nyt aivan mahdoton ole nytkään.

Reimatecit oli tehtaanmyymälässä -40% ja ostin kyllä lassien haalarin, sillä kura alaosalla ja hinnaksi jäi 45e ja reimatec olisi ollut varmaan yli 70e. Lienee verkkokaupassa juurikin tuolla -40%.

Älä osta ens vuonna 3,5v 110cm pukua, on satavarmana iso! Osta se 104cm!
Uskon että 98cm vois mennä alkutalvesta vai minkä pituinen tyttö nyt on?

Oma 3,5v käyttää nyt 104cm molo kidsiä, viime vuonna oli 98cm. Vaatekoko on nyt 104cm aikalailla tasan, pituus varmaan just metrin luokkaa.
Hänellä ReimaTecin vk-puku koossa 98 joka menis vielä mutta lähtee kiertoo kun alkaa jäädä hihoista/lahkeista lyhkäsiks.

Jos kiinnostaa muut merkit niin katoppa sellanen liike kuin trendykids, siellä minymon nättejä pukuja hyvässä alessa ja ovat tosi hyvä laatuisia. Tilasin just pienemmälle sieltä jemmaan ens talveks :)

Riippuu vähän lapsen kasvuvauhdista? Onko nyt minkä pituinen? Meillä on nyt ollut pari viikkoa käytössä 104cm reima tytöllä joka on 100cm pitkä ja 16kg, tosi reilu on ainakin leveydestä enkä voisi edes miettiä 110cm vielä.

Yhteistyössä