Hinnoitteluapua Iittalan Teema -astiastolle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hukassa keskellä astioita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hukassa keskellä astioita

Vieras
Oi kaikkitietävät palstamammat! ;) Auttakaa mammaa hädässä!

Eli sain opiskeluvuosina tädiltäni tuollaisen 4hengen tumman sinisen Teema -astiaston johon kuuluu isot ruokalautase, leipälautaset, syvät lautaset (vai ovatko nuo jälkiruokakipot?) ja tietysti kahvikupit ja tassit. Astiasto on ihana, mutta väri ei miellytä ja nuo ovatkin nyt opiskelujen jälkeen lojuneet käyttämättöminä. Ainoa miinus on, että yksi leipalautanen on hajonnut eräässä muutossa ja niitä on siis enää kolme kappaletta. Muuten väittäisin uudenveroiseksi setiksi kun on tosiaan se pari kertaa joskus vuosia sitten käytetty.

Nyt en sitä tässä seuraavassa muutossa enää mukanani raahaa! Eli kannattaisiko nuo myydä kokonaisena settinä ja kuinka paljon niistä voisi pyytää? Vai kannattaisiko myydä kupit ja tassit yhtenä settinä ja sitten ruokalautaset yhtenä, syvät kupit yhtenä ja nuo puutteelliset leipälautaset yhtenä? Vai kokonaan johonkin kappalehintaan? Mitä niistä kehtaa pyytää?

Auttakaa te jotka tiedätte! :)
Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
kun löydät sopivan hinnan voisin ostaa meille. ollaan pohjanmaalla tai keski-suomestakin kulkeutuu tänne.

Tämä sijaitsee valitettavasti täällä Pääkaupunkiseudulla, enkä uskalla alkaa sitä postin mukana lähettelemään. Kiva kuitenkin tietää että kiinnostusta näille löytyy! :)

Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
voisin melkei ostaa |O mut nii väsy ettei jaksa viel hintoja ajatella
---eli et siis lähetä

Mites nuo muka uskaltaisi lähettää?? Mulle on ehkä jäänyt kammo siitä leipälautasen hajoamisesta.... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ostajalle helpoin ostaa koko settinä, mutta parhaimmat rahat saat kappaleittain.

Myisin varmasti koko settinä, mutta ajattelin että tuleeko siitä sitten noottia kun se yksi leipälautanen puuttuu? Sen takia lähinnä mietin että myisin pienempinä setteinä. En nyt ehkä kuitenkaan ihan kappeleittain... Johan siinä menisi ikä ja terveys! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
voisin melkei ostaa |O mut nii väsy ettei jaksa viel hintoja ajatella
---eli et siis lähetä

Mites nuo muka uskaltaisi lähettää?? Mulle on ehkä jäänyt kammo siitä leipälautasen hajoamisesta.... :snotty:

särkyvänä ja ehkä matkahuolto se turvallisin vaihtoehto. pahvilaatikkoon hyvin pakattuna ja yksitellen vaikka sanomalehtiin käärittynä,niin ettei ne kupit ja kipot hölsky sielä ja kolise. itse aikoinani kiedoin mariskooleja pahvilaatikkoon
ehjänä perille menivät

Vertaa normaaliin tarjoushintaan ja siitä puolet pois. Näin olen itse tehnyt. S-ryhmän liikkeissä oli juuri viimeviikonloppuna -15 % taloustavaroista, ainakin meidän kaupassa. Ostin valkeaa teemaa, jossa mukit maksoivat alennuksen jälkeen n. 6,80 e (norm. 7,9). Samoin oli leipälautaset ja jälkiruokakipot. Pienille pullalautasille jäi 6 euroa kuin myös 21 cm ruokalautasille. Eivät siis uutenakaan olleet enää hinnalla pilattuja. Kannattaa varmaan myydä osissa, sillä useimmin ihmisiltä puuttuu vain osia. Kokeile huuto.netin kautta.

Mitä kokoja lautaset ovat? Minullakin on sinistä Teemaa, mutta koot mitä lautaseni ovat, ovat poistuneet tuotannosta. Voisin noista poistuneista koista maksaa enemmänkin, kun taas edelleen kaupoista saatavista en niin hirveästi.

Kannattaa kyllä ottaa hinnottelussa huomioon se, ettei sinistä enää valmisteta. Ovat siis kalliimpia kun vielä valmistuksessa olevat. Itse ainakin maksaisin tuplasti tuon normaali hinnan kun tuo nyt sattuu olemaan juuri se mitä minä haluan ja juuri oikea määrä. Hajonnutkaan lautanen ei haittaisi minua koska niitä minulta löytyy tuplat (mitä lie kummit ajatelleet) muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Mitä kokoja lautaset ovat? Minullakin on sinistä Teemaa, mutta koot mitä lautaseni ovat, ovat poistuneet tuotannosta. Voisin noista poistuneista koista maksaa enemmänkin, kun taas edelleen kaupoista saatavista en niin hirveästi.

Hetki kun otan nuo tuolta kaapista ja pengon jostain mittanauhan...

Minä taas maksaisin vähemmän niistä, jotka on jo tuotannosta poistuneet. Ei saa lisää mistään jos käytössä hajoaa ja käyttötavaraahan se on, ei keräily esineitä, joista saa pulittaa kyllä enemmän.

Kannattaa kyllä ottaa hinnottelussa huomioon se, ettei sinistä enää valmisteta. Ovat siis kalliimpia kun vielä valmistuksessa olevat. Itse ainakin maksaisin tuplasti tuon normaali hinnan kun tuo nyt sattuu olemaan juuri se mitä minä haluan ja juuri oikea määrä. Hajonnutkaan lautanen ei haittaisi minua koska niitä minulta löytyy tuplat (mitä lie kummit ajatelleet) muutenkin.

Ai ei valmisteta?? En ole yhtään koko Iittalaa seurannut, täytyy myöntää... Meillä on heiltä käytössä ainoastaan muumi-astioita! ;)

No sitä suuremmalla syyllä myyn ne pois. Joskus mietin että olisin tuon puuttuvan lautasen korvannut ja säästänyt (tiedä sitten mihin tarkoitukseen) mutta ehkä siinäkään ei ole järkeä. Hajoaa vaan toinenkin lautanen seuraavassa muutossa...

Kyllä sinistä valmistetaan edelleen.

Sinistä Teemaa kyllä vielä hyvinkin valmistetaan

Tässä verkkokauppaan linkki:

http://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.sf/?ObjectPath=/Shops/iittala/Categories/astiasarjat/teema

Tuotteita vaan saa marketeista huomattavasti halvemmalla kuin verkkokaupasta tai tehtaanmyymälöistäkään. Valitettavasti myöskään ne joita ei valmisteta ei todellakaan ole kalliimpia, muuta kuin keräilytuotteissa, kuten muumeissa. Niihin kun ei enää saa sitten "varaosia" mistään, joten harvempi niitä haluaakaan. Lisäksi nuo mainitsemasi koot ovat ihan noita normaaleja kokojakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylläpä kyllä:
Sinistä Teemaa kyllä vielä hyvinkin valmistetaan

Tässä verkkokauppaan linkki:

http://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.sf/?ObjectPath=/Shops/iittala/Categories/astiasarjat/teema

Tuotteita vaan saa marketeista huomattavasti halvemmalla kuin verkkokaupasta tai tehtaanmyymälöistäkään. Valitettavasti myöskään ne joita ei valmisteta ei todellakaan ole kalliimpia, muuta kuin keräilytuotteissa, kuten muumeissa. Niihin kun ei enää saa sitten "varaosia" mistään, joten harvempi niitä haluaakaan. Lisäksi nuo mainitsemasi koot ovat ihan noita normaaleja kokojakin.

Minä maksaisin niistä poistetuista koista ihan sillä vähän enemmän, kun niitä on jo ennestään eikä niitä enää mistään saa. Noita nyt myynnissäolevia ei kannata käytettyinä ostaa, kun ovat jatkuvasti jossain tarjouksessa.

Yhteistyössä