Harkinnassa on myydä tenavien Brion junanrata, kun ei sillä kukaan enää leiki, eikä ole tilaa säilyttää. Millähän hinnalla sitä lähtisi kauppaamaan, osia on varmaan lähemmäs 200. Joista 95% on aitoja Brioja ja loput halpaversioita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 16:41 joo kirjoitti:Huuto.nettiin lähtöhinnaksi 50? ilman hintavarausta..
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 16:48 vieras kirjoitti:Onko esim. vetureita ym. osia jotka olis kalliimpia? jos pelkkiä kiskoja sen 200 kpl niin hinta vois olla väh. 80e...