Hinnoittelu apuja!!???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lost
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lost

Vieras
Olis tarkoitus raahata kaikki lasten vanhat haalarit ja takit kirppikselle,mutta olen ihan surkea hinnoittelemaan:o
Kannattaako esim reimatecin haalaria,jossa reikä myydä ollenkaan?Vai kannanko suoraan roskapyttyyn? Ja jos kannattaa mitä siihen hinnaksi?
Vauvojen vanupukuja,remun ja reimatecin takkeja ja haalareita on pilvin pimein,mutta monissa on tahroja tai reikä. Meneekö sellaiset kaupaksi ollenkaan?

Ääh,helppikääs kirpparigurut vähän:)

Riippuu siitä reiästä paljon ja haalarin kunnosta muuten. Jos on valmiiksi kulahtanut, niin voi kokeilla eurolla parilla myydä. Hyväkuntoisen voi paikata helposti vedenpitävällä nylon-paikalla (saa marketeista, kangaskaupoissa on kyllä parempi värivalikoima). Nuo paikat kestävät pesuakin. Myin vanhan (kolmen käyttämän) paikatun haalarin parilla eurolla.

Olis tarkoitus raahata kaikki lasten vanhat haalarit ja takit kirppikselle,mutta olen ihan surkea hinnoittelemaan:o
Kannattaako esim reimatecin haalaria,jossa reikä myydä ollenkaan?Vai kannanko suoraan roskapyttyyn? Ja jos kannattaa mitä siihen hinnaksi?
Vauvojen vanupukuja,remun ja reimatecin takkeja ja haalareita on pilvin pimein,mutta monissa on tahroja tai reikä. Meneekö sellaiset kaupaksi ollenkaan?

Ääh,helppikääs kirpparigurut vähän:)

Tahrat ei haittaa, mutta jos pieni reikä, niin paikkaisin sen ja pyytäisin pari euroa. Itse en koskaan ostaisi rikkinäistä vaatetta, mutta hieman tunattua ehkä.

Mä en ostajana maksaisi mitään reikäisistä vaatteista. Paikatuista ja tahraisista haalareista voisin maksaa 1-3e, pihalla telmimiseen kun sellaiset ovat juuri passeleita.

Mä itse päädyin juuri jättämään ticketin plain rainin askartelutarpeiksi, kun siinä on kolme vikaa (viilto housuissa, reikä nappilistassa ja yksi neppari puuttuu). No neppari olisi varanepeissä toki. Ei tuollaisesta puvusta tosiaan kuin pari euroa voisi pyytää (ovh oli 30e...). Enemmän hyötyä on askartelussa.

Mutta tahraisen takin ja housut oon myynyt (reimatec) 8eurolla. Tässä takissa oli muutama pysyvä tahra, ei kulumaa ja housut kaupan päälle. Takki oli kivan värinen eikä ikuisen vanha.

Mä olen etsinyt käytettyä Remun takkia, eikä ole mistään löytynyt. Toppatakkia olen etsinyt. Vastaavasta uudesta takista maksoin alessa n 35 euroa, joten käytetystä en maksaisi kovin paljon, korkeintaan puolet tuosta, jos takki olisi kaikin puolin hyvässä kunnossa.

Yhteistyössä