Hinnoittelu apua kaipaisin Arabian kahvikuppeihin. (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kilppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kilppis

Aktiivinen jäsen
02.11.2007
1 689
0
36
Ovat siis Arabian Sointu kahvikuppeja. Vuodelta n. 1960. Olisin laittamassa myyntiin, mut mikä olis sopiva hinta kaikille yhteensä?
Huuto.netissä oli kuppi+aluslautanen 15?.
http://www.aijaa.com/v.php?i=1334041.jpg

Niitä löytyy siis 2 sinistä, 2 vihreää ja 1 punainen kuppi sekä lautasia 2 punaista, 1 sininen ja 1 vihreä.

koita kysyy joltain antiikkitietäjältä minkä arvosia noi on sitten kun "susta aika jättää"... katos jos arabiat säästää, voi lapset saada vaikka auton. sanoo vanha sananlasku B)

Noita aluslautasia on siis vain nuo 2? Jos yksi kuppi aluslautasineen on maksanut 15?, niin musta tuon paketin arvo vois silloin olla n.50?. Arvoa varmasti alentaa noiden lautasten uupuminen.

Alkuperäinen kirjoittaja hanipöö:
Löytyy ainoastaan nuo. Olen perinyt kuolleelta mummiltani. Käytön jälkiä saattaa olla ja nuo tosiaan olivat enää jäljellä aikoinaan.

voi vitsi! jos siulla ois ollu nuita värejä kaikkia kaks kuppia ja niihin tassit niin mie oisin ostanu ne siulta heti tuohon 15 euroa/kuppi+tassi - hintaan.

Tossa ylempää selitin vielä et mitä niitä on jäljellä. Ja tuossa tarkasti tutkailin niin vihreästä lautasesta on reunasta lohjennut pieni pala. Ei muuten kuitenkaan mitään halkeamia näy.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja hanipöö:
Löytyy ainoastaan nuo. Olen perinyt kuolleelta mummiltani. Käytön jälkiä saattaa olla ja nuo tosiaan olivat enää jäljellä aikoinaan.

voi vitsi! jos siulla ois ollu nuita värejä kaikkia kaks kuppia ja niihin tassit niin mie oisin ostanu ne siulta heti tuohon 15 euroa/kuppi+tassi - hintaan.

No voi harmi. Mä todellakin otin silloin kaikki mitä jäljellä oli. Lojuneet vaan kaapissa muutosta toiseen ja nyt niistä meinasin eroon päästä. :)

Mä olin innoissani tuosta uudesta linkistä, mutta edelleenkään ei löydy nimeä tuolle yhdelle sarjalle, jota ädilläni on...
Yllätys oli se, että puketti sarjaa möivät 13e (syvä lautanen)/kpl kun olen luullu sitä paljon edullisemmaksi.

Yhteistyössä