himpun verran hävetti tänään parkkihallissa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
olimme lähdössä pois, kun puomi ei auennutkaan. ja takana tietysti jono...
hetken siinä äimisteltiin, kunnes mies parahti "hitto, en muuten muistanut maksaa!!" voi apua... onneksi oli miehen moka, eikä miun. mies siis meni edeltä autolle ja kuvittelin ilman muuta, että on maksanut... en edes kysynyt asiasta. täytyy sanoa, että aurinkolaseja tuli kyllä ikävä kun siinä jumitettiin :laugh: :snotty:

Silloinhan pitää painaa sitä nappia, että saa puheyhteyden valvomoon ja valehdella kylmästi, että maksettu on mutta puomi ei aukea :D Ei vais. Mua kerran ärsytti kun olin ihan oikeasti maksanut, oli jono takana eikä edes se aika ollut mennyt umpeen, niin valvomosta ei suostuttu avaamaan puomia vaan käskettiin peruuttamaan pois ja maksamaan uudestaan! Sanoin kyllä sitten aika voimakkain äänenpainoin, etten todellakaan lähde siitä peruuttelemaan kun se ei edes olisi tilan puolesta mahdollista, ja lopulta suostui avaamaan puomin.

[QUOTE="vieras";25529236]Silloinhan pitää painaa sitä nappia, että saa puheyhteyden valvomoon ja valehdella kylmästi, että maksettu on mutta puomi ei aukea :D Ei vais. Mua kerran ärsytti kun olin ihan oikeasti maksanut, oli jono takana eikä edes se aika ollut mennyt umpeen, niin valvomosta ei suostuttu avaamaan puomia vaan käskettiin peruuttamaan pois ja maksamaan uudestaan! Sanoin kyllä sitten aika voimakkain äänenpainoin, etten todellakaan lähde siitä peruuttelemaan kun se ei edes olisi tilan puolesta mahdollista, ja lopulta suostui avaamaan puomin.[/QUOTE]

Mikä se aika muuten on? Oon joskus miettiny, ku en oo missään nähny...

Mikä se aika muuten on? Oon joskus miettiny, ku en oo missään nähny...

Kyllä se jossain lukee, olisko 15 minuuttia. Lentokentän halleissa taitaa olla puoli tuntia.

Oon nähnyt sellasia vanhoja pariskuntia, joista mies menee etuajassa maksamaan, kun nainen vielä käyttää sen vartin ostoksiin, että saadaan varmasti maksettua pienin mahdollinen hinta ;)

• Tykkää
Reactions: aamuntorkku

Yhteistyössä