O
oleviin?
Vieras
Ehkä väärä palsta kysyä, mutta nyt on yksi häiritsevä juttu. Olen työn puolesta tuntenut yhden hyvin puoleensavetävän miehen, mutta flirttiä pidemmälle en ole antanut asioiden mennä, koska olen naimisissa ja äiti. No tämä mies ensimmäisen kerran ""yritti"" minua ollessani 7. kuukaudella raskaana ja erittäin näkyvästi siinä tilassa. Otin sen vain imarteluna, eihän sitä usein nainen pidä itseään kovin seksikkäänä tuossa valasmaisessa tilassa. No sain just tietää, että sama mies oli yrittänyt ystävääni, juuri kun hän oli jäämässä äitiyslomalle yhtä ison mahan kanssa.
Varmaan aika läpinäkyvää, että minusta kaikki oli suht. ok, kun en vielä tiennyt hänen yrittäneen ystävääni, ajattelin, että hänen täytyy vain olla liian ihastunut minuun, jos raskaus ei hänen mielestään olisi este, mutta kun saan tietää, että tämä on hänelle ilmeisesti jokin perverssi kaavamainen käytös, niin älähdän heti... tyypillistä!
Mikä perversio miestä voi vaivata, jos nimenomaan tuossa tilassa olevat naiset kiinnostavat? Hän oli siis aika suorasukainen, olisi ollut valmis seksiin silloin...
Varmaan aika läpinäkyvää, että minusta kaikki oli suht. ok, kun en vielä tiennyt hänen yrittäneen ystävääni, ajattelin, että hänen täytyy vain olla liian ihastunut minuun, jos raskaus ei hänen mielestään olisi este, mutta kun saan tietää, että tämä on hänelle ilmeisesti jokin perverssi kaavamainen käytös, niin älähdän heti... tyypillistä!
Mikä perversio miestä voi vaivata, jos nimenomaan tuossa tilassa olevat naiset kiinnostavat? Hän oli siis aika suorasukainen, olisi ollut valmis seksiin silloin...