Himona raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oleviin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oleviin?

Vieras
Ehkä väärä palsta kysyä, mutta nyt on yksi häiritsevä juttu. Olen työn puolesta tuntenut yhden hyvin puoleensavetävän miehen, mutta flirttiä pidemmälle en ole antanut asioiden mennä, koska olen naimisissa ja äiti. No tämä mies ensimmäisen kerran ""yritti"" minua ollessani 7. kuukaudella raskaana ja erittäin näkyvästi siinä tilassa. Otin sen vain imarteluna, eihän sitä usein nainen pidä itseään kovin seksikkäänä tuossa valasmaisessa tilassa. No sain just tietää, että sama mies oli yrittänyt ystävääni, juuri kun hän oli jäämässä äitiyslomalle yhtä ison mahan kanssa.

Varmaan aika läpinäkyvää, että minusta kaikki oli suht. ok, kun en vielä tiennyt hänen yrittäneen ystävääni, ajattelin, että hänen täytyy vain olla liian ihastunut minuun, jos raskaus ei hänen mielestään olisi este, mutta kun saan tietää, että tämä on hänelle ilmeisesti jokin perverssi kaavamainen käytös, niin älähdän heti... tyypillistä!

Mikä perversio miestä voi vaivata, jos nimenomaan tuossa tilassa olevat naiset kiinnostavat? Hän oli siis aika suorasukainen, olisi ollut valmis seksiin silloin...

Fetissi tai ei, niin onko se enää tervettä? Siis ymmärrän ihmisten tarpeen erilaisille fetisseille, mutta että joku haluaa naida päin vierasta sikiötä... huh huh! Onko tällaisilla miehillä sitten myös pedofiilisia taipumuksia?

Nimimerkille ""Me"":

Onko sinulla tai miehelläsi pedofiilisia taipumuksia jos haluatte rakastella raskausaikana? Onko miehelläsi pedofiilisia taipumuksia jos hän kiihottuu sinusta ollessasi raskaana?

Huomaat varmaan ettei raskaana olevan himoitseminen kohdistu mitenkään lapseen vaan siihen odottavaan äitiin.

En tiedä mikä raskaudessa aiheuttaa fetissin. Onko se vaan se pyöreä maha, onko se tieto siitä, että nainen on ainakin antanut panna paljaalla... Jokin siinä vain joitakin miehiä kiihottaa. Ei se sairasta ole, fetissi vain.

Itse en ymmärrä kenkäfriikkejäkään yhtään sen paremmin, mutta eipä sekään sairasta ole. fetissit on yleisiä, miehillä varsinkin.

Vaikuttaa tosiaan ihan aidolta fetissiltä, eli miestä ei kiinnosta pahemmin ei-raskaana olevat, eikä naisen persoona, ihastus tai muukaan - tärkeintä on se valtava maha, ihan sama kuka siinä kyljessä kasvaa kiinni.
Jokainen taaplaa tyylillään, mutta aika ällöttävää kyllä.
Mutta onhan siinä se etu, että ko. miekkonen tietää takuuvarmasti, ettei ""vahinkoa"" satu kun on jo valmiiksi pulla uunissa ;)

Hyvä pointti! Tästä edespäin vonkaan vain jo valmiiksi raskaanaolevilta naisilta. Eipähän ole pelkoa vahinkolapsista tai elatusmaksuista. Kumma kun ei aiemmin olekaan tullut mieleen!

Minulla on tämä fetissi. Raskaana olevat naiset kiihottavat minua älyttömästi. Minulla on myös fantasioita joissa tyttökaverini on raskaana toiselle miehelle. Näissä fantasioissa minä olen naisen elättäjä ja joku toinen itseäni parempi mies hänen rakastajansa. En tosin edes seurustele mutta kuitenkin. Ja kaikki seurustelusuhteeni ovat olleet YH-naisiin, mitä useampi lapsi ja mitä varmempaa ettemme saa yhteistä lasta sen parempi.

Olin nuorempana koulukiusattu (todella rankka historia ei mitään pelkkää tönimistä, kiusaajina myös muutama kovistyttö) Myöhemmin sain seurata kuinka kiusaajani seurustelivat koulun halutuimpien tyttöjen kanssa kun minä sain tyytyä runkkaamaan. Itsetuntoni on aina ollut heikko, ehkä nämä fantasiat kumpuavat sieltä. Sairasta tiedän mutta muu ei oikein kiihota....