Himoitsen oikeaa pahaa poikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja panetus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

panetus

Vieras
sellanen muskeli-pitkätukka joka käyttää ja myy huumeita, velkoo ja hakkaa ihmisiä työkseen. Olen hullu, mutta haluaisin että toi mies paukuttas mua kunnolla eestä ja takaa.

Oma miesystävänikin on renttu, mutta ei paha renttu vaan kiltti renttu + alkoholisti.

Onko mulla huono miesmaku (ei tietenkään ole :laugh:), panettaa vaan kun aattelen tota pitkätukka-hullua, vaikka omassakin rentussa ois tarpeeksi haastetta..

Eikä se oo sellanen narkkari että käyttäs joka pv, joskus vaan vetää nappeja ja jotain. Siis en mitään suhdetta sen kans todellakaan halua, mutta kyllä se pystyy naimaan.

Jätä fantasiaksi ja kanavoi panetus siihen omaan renttuusi. :D

Kun sillä piripääpippelillä ei voi panna niin se on sitten sinun vikasi. Kun katkarapu ei rokkaakkaan niin sellaista ei ole koskaan käynyt kenenkään muun kanssa. Akalle voi sitten huutaa siinä tilanteessa kun se ei saa pakastealtaasta poimittua katkarapua muutettua uunimakkaraksi. Ja varmuuden vuoksi kun pieksee kunnolla niin ei kerro muille, että ei saanutkaan elämänsä kyytiä.

Kun sillä piripääpippelillä ei voi panna niin se on sitten sinun vikasi. Kun katkarapu ei rokkaakkaan niin sellaista ei ole koskaan käynyt kenenkään muun kanssa. Akalle voi sitten huutaa siinä tilanteessa kun se ei saa pakastealtaasta poimittua katkarapua muutettua uunimakkaraksi. Ja varmuuden vuoksi kun pieksee kunnolla niin ei kerro muille, että ei saanutkaan elämänsä kyytiä.

Just näin!

Yhteistyössä