R
raskaana
Vieras
Nyt siis on tullu hirvee himo kalkkitapletteihin. Voiko kalkkitablettien syönti vaikuttaa istukkaan. Sanotaan että joskus istukka on kalkkeutunut niin voiko siis nämä tabletit sitä kalkkeuttaaa nopeammin/enemmän? Vai onko se vain sanonta jo vähän vanhentuneelle istukalle?
Mun kaveripirissä ei ole ketään kenellä tälläinen himo. olenko ainoa.
Näitä en syö mutta jotenkin niitä tekisi mieli haistella ja tietty maistellakkin, on tiili ja kivet. Hajuina joku autotallin tai kellarin haju on jotain aivan ihanaa ja en malttaisi sellaiaista paikoista lähteä pois.Myös vesi tuoksuu aivan ihanalle.
Kyllä raskaus vaan tuo näitä ihme himoja vaikka jotkut toisin väittääkin etä ei johdu siitä mitenkään. Minulla ei ole koskaan ollut ennen tälläisiä mieltymyksiä paitsi näissä muutamassa raskaudessa.
Olenkohan ihan tärähtänyt
Mun kaveripirissä ei ole ketään kenellä tälläinen himo. olenko ainoa.
Näitä en syö mutta jotenkin niitä tekisi mieli haistella ja tietty maistellakkin, on tiili ja kivet. Hajuina joku autotallin tai kellarin haju on jotain aivan ihanaa ja en malttaisi sellaiaista paikoista lähteä pois.Myös vesi tuoksuu aivan ihanalle.
Kyllä raskaus vaan tuo näitä ihme himoja vaikka jotkut toisin väittääkin etä ei johdu siitä mitenkään. Minulla ei ole koskaan ollut ennen tälläisiä mieltymyksiä paitsi näissä muutamassa raskaudessa.
Olenkohan ihan tärähtänyt