Hiljaista on

Heippaus,tutut ja tuntemattomat,aikas hikjaista täällä on,olen kyllä käynyt lukemassa kuulumisia vaan mihin kaikki kadonneet,varmaankin kauniiseen kevääseen.Itsellä clomifen kuuri ohi ja jälleen oottelua ja yritystä,katsotaan nyt,ihan hyvällä mielellä kylläkin tässä ollaan ja kaikki otettava vastaan mitä annetaan.Kertoilkaa kuulumisia,tähän on niin tottunut,että ikävähän teitä on :hug:
 
Hei annastiina, Onnea kiertoosi!
Tuolla lapsen saaminen puolella on vauvakuume osioja sinne perustettu yli 40v haaveilijoiden pino, tervetuloa sinne! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:


Aloitussivulta pääset:
Lapsen saaminen Tee kullannupustasi postimerkki, lue lisää>>
8 keskustelualuetta, uusin viesti: Tänään, 19:39, (Vauvakuume)
Alueet: Vauvakuume
 
Moikka!
Mä en oole oikeesti ehiny ees koko kaksplussalle käväsee.Mun aikani menee opiskelujen ja harrastusten parissa (sekä omien että lasten) että ei oo ollu aikaa avata konetta muuhun ku läksyjen tekemiseen...
Ulkoilusta nyt puhumattakaa :/ :attn:
 
ihan kiva olis kuulla kuulumisia myös meiltä joilla on iltatähti tehtynä eikä vauvakuume enää vaivaa..minä sain ihanan päivänpaisteemme 45 vuotiaana, hän täyttää kesällä kolme ja on oikein tomera kahden pojan täti. sanoo pojille topakasti, tämä on minun äiti eikä mikään mummo!! isänsä on kietonut täysin pikkusormensa ympärille monelle kiepille..on isänsä ainoa, sai kokea isän onnen 47 vuotiaana ja jaksaa ihmetellä päivittäin tätä hmettään. nyt mökille jossa saamme koko viikonlopun syödä prinsessan tekemää käpy-ruoho-roska-soppaa.. =)
 
Meilläkin tuo iltatähti täytti maaliskuussa 3v. Ei täällä juuri ehdi edes käymään. Aika kuluu töissä ja ison perheen parissa varsin tarkoin. B) Hiekkalaatikolla on muuten kivaa paistella kakkuja innokkaan leipojan kanssa, vaikka kylmä tulee helpommin kuin silloin nuorena :heart:
 
kylläpä on ollu hiljaista juu..minu´n iltatähti on 4-vuotias vesseli ja itellä on ikää VAIVAISET =) 45 vuotta :LOL: etttä silleen. nyt oon pois töistä kun lapsi on vasirokossa, ´teen hommia osaaikaisesti ja heinäkuun oon lomilla..sitä ootankin että saadaan tän iltatähden kanssa nauttiA IHANISTA KESÄAAMUISTA JA pitkistä kesäilloista(eli poitsu kyllä menee aikaisin nukkuun ..ja äiskä nauttii sitten olostaan..ja odottelee ehkåpä sitä murkkuikäistä kotia..eli tiiä niistä nauttimisista. no kesää ootellaan kuiten kovasti.
 

Yhteistyössä