hiljainen kahvinkeitin hakusessa...

Ongelma näyttää tältä: meillä on n. 3 vuotta vanha Braun-merkkinen kahvinkeitin. Enkä ole ikinä omistanut saatikka kellään nähnyt noin kovaäänista kahvinkeitintä. Ei viitsi edes kovin aikaisin aamulla kahvia keittää jos muu perhe nukkuu, kun keitin räkii, roplottaa, puhisee, suhahtelee, ihan kuin sillä olisi järjetön flunssa. Meteli on melkoinen :/

Tästä hienoudesta maksoin silloin 49 ?. Nyt haluaisin suosituksia kahvinkeittimestä jonka joku on "todistanut" hiljaiseksi ettei enää turhasta maksa. Kun niitä ei tuolla liikkeissä oikeen pysty testaamaan enkä tiedä onnistuuko palautuskaan enää koekahvinkeiton jälkeen :LOL:

Minä keittelin yhteen aikaan aamukahvit kh:ssa talon toisessa päädyssä samasta syystä :LOL: :LOL:

Meillä myös Braun, kohtalaista meteliä pitää, päivällä ei huomaa, mutta aamulla kun on muutenkin hiljaista...
Vanhemmillani Moccamastr eikä sekään kyllä kovin hiljainen ole..

No nii-i ku ei ymmärrä, oon Braunia pitäny "hyvänä merkkinä" mutta usko horjuu nyt. On kyllä puhdistettu ja vaikka mitä mutta se on kyllä ihan alusta asti ollu mekkalakone. Toi moccamaster ois varmaan hyvä mut tyyris, ehkä se on kuitenkin hintansa väärti. Se on vaan aika leveä malli, vai onko niitä muitakin malleja ku se perinteinen vesisäiliö ja kannu vierekkäin..?

moccamasterin nimeen vannova
Kyllähän tuo Moccamaster on ihan omaa luokkaansa, ei todellakaan pihise eikä puhise, erittäin kestävä, saa varaosia yms. Kallishan se on, mutta mielestäni hintansa väärti, enkä enää suostu muun merkkistä hommaamaan, kun tuo nykyinen joskus prakaa. On saatu kihlajaislahjaksi 2000, ja erittäin hyvin pelaa vielä, kerran on kannu uusittu.

Kun nyt sitten innoistuin, onks tää joku uus malli vai vannotteko vaan ton vanhan mallin nimeen...?

http://www.hobbyhall.fi/product_view.asp?productid=23555&uid=6JFSABM68CBG8NNXGVPVFUK1F3KSBXN9&shopid=0&lid=1&sk_1=202&sk_2=377&un=&uc=08&orderid=&orderst=&

*MUOKS* Toi Philips tossa on kans aika tyylikäs..

Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja mystiikka:
Kun nyt sitten innoistuin, onks tää joku uus malli vai vannotteko vaan ton vanhan mallin nimeen...?

http://www.hobbyhall.fi/product_view.asp?productid=23555&uid=6JFSABM68CBG8NNXGVPVFUK1F3KSBXN9&shopid=0&lid=1&sk_1=202&sk_2=377&un=&uc=08&orderid=&orderst=&
Mun äitillä on just toi malli, ollut jo useemman vuoden. Hyvä sekin on =)

Kyy
OBH Nordica Chilli (se punainen) on ainakin tosi hiljainen. Jopa niin hiljainen, ettei huomaa kun kahvi on valmista. Ja kuulemma tulee yhtä hyvää kahvia kuin moccamasterilla. (itse en juo, niin en tiedä, mutta vieraat kehuvat)

Kuis tää..? Chilliä ei hobbarilla näkyny, onkohan se poistuva malli. Saattaishan sitä noissa alan liikkeissä kyllä olla..

http://www.hobbyhall.fi/product_view.asp?productid=34580&uid=6JFSABM68CBG8NNXGVPVFUK1F3KSBXN9&shopid=0&lid=1&sk_1=202&sk_2=377&un=&uc=08&orderid=&orderst=&

Peesi
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Minä keittelin yhteen aikaan aamukahvit kh:ssa talon toisessa päädyssä samasta syystä :LOL: :LOL:

Meillä myös Braun, kohtalaista meteliä pitää, päivällä ei huomaa, mutta aamulla kun on muutenkin hiljaista...
Vanhemmillani Moccamastr eikä sekään kyllä kovin hiljainen ole..

PEESI! Näin minäkin tein. Kärräsin kahvinkeittimen kodinhoitohuoneeseen, jos heräsin paljon ennen muita. Ja meillä Braun :)

vierailija
No nii-i ku ei ymmärrä, oon Braunia pitäny "hyvänä merkkinä" mutta usko horjuu nyt. On kyllä puhdistettu ja vaikka mitä mutta se on kyllä ihan alusta asti ollu mekkalakone. Toi moccamaster ois varmaan hyvä mut tyyris, ehkä se on kuitenkin hintansa väärti. Se on vaan aika leveä malli, vai onko niitä muitakin malleja ku se perinteinen vesisäiliö ja kannu vierekkäin..?

vierailija
Braun ostettu 1984 ja toimii yhä. Varmaan se alkuperäinen ihana

Yhteistyössä