Hikoilu ongelma!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelma se on tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelma se on tämäkin

Vieras
Toisen lapsen jälkeen jäänyt varmaan hormonitasapaino jotenkin sekaisin. Nykyään on kainalot koko ajan märkänä, vaikka vain istuisi tekemättä mitään. Mitkään dödöt, hajuvedet, deodorantit tms. ei auta. Puseroakin joutuu vaihtamaan vähintään pari kertaa päivässä, ihan itsensä vuoksi.
Kukaan ei ole koskaan valittanut, mutta ongelma onkin itsellä. Itse kiinnitän jo liiankin kanssa asiaan huomiota ja hermostuttaa aina etukäteen tilaisuudet ihmisten joukossa, kun pelottaa jos haisee pahalle.

Kokeil apteekista saatavaa Absolut Torr -nimistä ainetta. Sitä laitetaan illalla kainaloihin ja pestään aamulla pois. Estää hikoilun useita päiviä. Ei tarvitse käyttää kuin kerran viikossa tai jopa harvemminkin.

Vinkki: kainalot pitää olla rutikuivat kun ainetta laittaa. muuten kutiaa ja kovaa!

juu mulle tuli synnytyksen jälkeen hikoilu ongelma se on inhottavaa yöllökin herään kun olen hiestä märkä.apteekissa on kainaloihin rol onia en muista merkkiä mutta se autaa on kyl aika kallista mielestäni mutta se on ollut hyvää ei kainalot hikoile ainakaan

mulla on kans samaa hikoilu ongelmaa mutta kun mä hikoilen ni mä tosissani hikoilen olen siis kaikkialta hiestä märkänä.tulee ns. kuumia aaltoja ja kesällä kun on todella lämmin on kiusallista lähteä mihinkään kun tietää että pian on aivan hikinen.

Yhteistyössä