Hikihommissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen 45-vuotias mies. Työasioiden vuoksi oleskelin kuukausikaupalla eräässä eteläsuomalaisessa pikkukaupungissa, jonka takia vuokrasin asunnokseni vanhan rintamamiestyyppisen omakotitalon isoine tontteineen ja puutarhoineen. Vietin myös kesälomani siellä. Kesä oli kuuma ja hikinen, ilmastointia tuossa talossa ei tietenkään ollut. Makuuhuoneenani käytin yläkerran huonetta, josta aukeni hyvä näköala omakotialueelle ja myös naapuritontille.

Naapuritalossa asui nainen. Luultavasti yli 50-vuotias, ehkä jo 60. Pitkä nainen. Tumma, lyhyt tukka kuin miehillä. Silmälasit. Asui yksin, luultavimmin eronnut, olin lisäksi nähnyt joskus aikuisten lasten perheineen vierailevan siellä. Olimme hyvänpäiväntuttuja. Eräänä kuumana kesäkuun päivänä näin hänen ottavan aurinkoa pihallaan. Siellä oli hyvä näkösuoja lähes joka suuntaan, korkeat pensasaidat estivät näkyvyyden muualle paitsi ylös, siis yläkerrassa olevaan makuuhuoneeseeni, jonka ikkunasta saatoin huomaamatta tarkkailla hänen auringonottoaan.

Naisella oli yllään vain niukat seksibikinit. Minulla on sellainen ominaisuus, että aina kun näen bikininaisen, minun alkaa tehdä mieli jumpsuttamaan. Luulen, että moni muukin mies tuntee samoin, ei kai se ihme ole. Naisen vaihtaessa asentoa aurinkotuolissaan tarkkailin pitkään hänen lähes alastonta vartaloaan eri puolilta, myös kiikaria käyttäen. Hän oli ennättänyt jo ruskettua melkoisesti sinä kesänä, mutta halusi lisää. Hänessä riitti todellakin katseltavaa. Valtavan hyvä pylly ja mitkä reidet! Isot kiinteät tissit. Lantion kaari ja mitkä muodot! Kaikki avautui lähes paljaana silmieni eteen. Minullakin oli kuumuuden takia ylläni vain uimahousut. Tunsin paineen kasvavan niiden etuosassa.

Sitten tapahtui uskomaton. Hän riisui bikininsä ja jatkoi auringonottoa täysin alasti, ei tietenkään arvannut että joku katselee. Kaikki näkyi: Paljaat tissit, isot nänninpihat ja nännit, jotka näyttivät ”seisovan”, Sitten kaikkein pyhin, musta karvakolmio hänen reisiensä välissä. Kiikarilla saatoin erottaa jopa yksittäiset häpykarvat. Myös häpyhuulet ja pillun rako törröttivät näkyvissä karvoituksen alta. Todennäköisesti erittäin hyvä reva, jos pääsisi joskus kokeilemaan!

Olin aivan tohkeissani, tällaista en sentään odottanut näkeväni. Elämys oli todellinen ja vaikuttavuudessaan aivan toista luokkaa kuin aikuisviihteen tarjoama korvike. Tapitin häntä herkeämättä siihen asti, kunnes hän lopetti auringonoton ja lähti sisään. Paine uimahousuissani oli kasvanut lähes räjähdyspisteeseen, minun oli sitten pakko lähteä vessaan purkamaan paineita omin käsin.

Jatkuu tässä:

Saman päivän iltapäivällä näin hänen taas käyskentelevän pihamaallaan bikinit yllään. Päätin rohkaista mieleni ja yrittää lähempää tutustumista. Menin itsekin omalle pihalleni ja aloitin keskustelun tonttien välisen matalan aidan yli. Hän tervehti minua iloisena:

- Hei!

En voinut olla ihailematta hänen upeaa bikinivartaloaan, mutta yritin olla näyttämättä sitä, katselin häntä vain tiukasti silmiin. Johdattelin keskustelun sopivan harmittomiin aiheisiin kehuen hänen komeita pensasaitojaan. Hän vastasi:

• Niin. Onhan ne hienot, mutta pitäisi leikata ja siistiä sopivan mittaisiksi. Yksinäisen naisen on vaikea tehdä kaikkea, mitä tällaisessa puutarhassa pitäisi tehdä.
  • Ehkä minä voisin auttaa. Minulla on hieman kokemusta pensastojen leikkaamisesta,
  • Oletko tosissasi? Se olisi vähän liikaa pyydetty…
  • Aivan hyvin voin hoitaa homman. Aloitetaanko heti?
  • Aloitetaan vaan! Minä kyllä maksan sinulle töistä.
  • Ei tule kuuloonkaan! En halua rahaa, tämä on normaalia naapuriapua, palkatonta talkootyötä.
Niin minä sitten ryhdyin talkootyönä siistimään hänen pensasaitojaan, Samalla sain hyvän tilaisuuden jutella hänen kanssaan kaiken maailman asioista. Arveluni oli osunut oikeaan, hän oli eronnut ja kahden aikuisen lapsen äiti. Ammatiltaan erikoissairaanhoitaja, töissä paikallisella terveysasemalla. Meillä synkkasi ja tutustuimme toisiimme yhä paremmin. Sanoin, että hän varmaankin harrastaa urheilua. Hän vastasi:
  • Kyllä minä harrastan. Jumppaan joka päivä. Mistä arvasit?
  • Sen näkee, vartalostasi.
Hän ei vastannut mitään, mutta hymyili. Vastaukseni selvästikin miellytti häntä.

Hän tarjosi myös välillä talkoomiehelleen maittavan aterian. Sen jälkeen jatkoin töitä vielä pari tuntia, jolloin olin saanut kadun puoleisen sivun aidasta siistittyä. Sitten hän sanoi:
  • Eiköhän tämä riitä tältä erää. Olet tehnyt niin ahkerasti töitä, olet aivan hiessäkin tässä kuumuudessa. Ansaitset jonkinlaisen palkkion. Vähintä mitä voin tehdä, on kutsua sinut saunomaan. Itse asiassa sauna on jo lämmin.
  • Loistavaa! Tulen mielelläni saunaan.
Mutta minulla oli mielessäni yksi polttava kysymys:

- Mitens saunavuorot? Kumpi saunoo ensin?

Nainen puhkesi heleään nauruun:
  • Ei kai sinua enää tuossa iässä ujostuta nakuilla naisen edessä?
  • Ei, mutta ajattelin lähinnä sitä, jos sinua ujostuttaa…
  • Älä höpsi, totta kai me voimme saunoa yhdessä, alasti!
Menimme siis yhdessä saunaan. Vaatteet pois ja löylyyn, olimme jo hikisiä, löylyä ja lisää hikeä, tuntui hyvältä.

Vielä paremmalta tuntui itse tilanne, olla tuon naisen kanssa kahdestaan saunassa, alasti, se tuntui niin uskomattomalta! Vilkuilin puolisalaa hänen upeaa vartaloaan häpeämättömämmin kuin ennen. Hän oli jo hyvin ruskettunut, varsinaisia rusketusrajoja ei ollut, bikinien alla olleet alueet olivat vain hiukan vaaleammat kuin muu vartalo. Hän oli ilmeisesti ottanut aurinkoa nakuna jo ennenkin, minulta oli siis jäänyt paljon upeita näkymiä näkemättä!

Nainen istui lauteilla lähellä minua. Hän nojautui taaksepäin nojaten käsiinsä pää taakse taivutettuna, nautinnollinen hymy kasvoillaan. Liukas, täysin alaston vartalo yltä päältä hiessä. Valtavan eroottista! Kaikkein kiihottavimmat olivat hiestä kiiltelevät märät pillukarvat. En silti uskaltanut seisottaa.

Hän jutteli myös seksuaaliasioista täysin asiallisesti ja asiasanastoa käyttäen, varmaankin terveysalan ammattinsa takia:

Sinulla on hyvännäköinen fallos, aika iso noin lepotilassakin. Minä tiedän, koska olen nähnyt niitä paljon, kun olen sairaalassa töissä.

Mietin yhteissaunomisen kohteliaisuussääntöjä. Seisottaminen olisi ehdottomasti kielletty! Yritin noudattaa tuota sääntöä parhaani mukaan. Yritin ajatella joitakin mahdollisimman ei-seksikkäitä asioita, kuten taloushallinnon tietojärjestelmiä. Se auttoi hetken, mutta sitten hänen märkä, alaston reitensä kosketti reittäni. Tuntui kuin eroottisen jännitteen salama olisi kulkenut lävitseni, en pysytynyt enää pidättäytymään. Minun oli pakko lopultakin antaa periksi, heittää estot, antaa vain mennä!

Jatkuu tässä:

Munani nousi juhlakuntoon. Olin kuitenkin huolissani naisen mahdollisesta reaktiosta. Ehkä hän suuttuisi ja heittäisi minut ulos saunasta. Sanoin anteeksipyytävästi:

- Anteeksi, onhan tämä sopimatonta, mutta en voi sille mitään, tahdosta riippumaton hermosto säätelee…

Nainen nauroi ja sanoi iloisesti:

- Ole huoleti, seisota vapaasti! Tiedän täsmälleen, millaista on miesten seksuaalisuus ja mikä heitä kiihottaa. Ei siinä ole mitään anteeksi pyydettävää. Itse asiassa se on suurta kohteliaisuutta tämän ikäiselle naiselle, kun miehellä seisoo minun takiani!

Sitten aloitimme peseytymisen ja saippuoimme itsemme yltä päältä. Nainen pyysi minua pesemään selkänsä. Sitä tehdessäni käteni siirtyivät hänen liukkaalla vartalollaan muuallekin, hyväilemään isoja tissejä tuntien nännien kovettuvan kiihotuksesta, samoin hänen pyllyään, reisiään ja haarojensa väliä. Huuhtelin sitten saippuan pois. Jatkoin hyväilyjä. Saunanraikas ja puhdas nainen kiihottui ja nautti. Seisoin hänen takanaan kiinni hänessä. Seisova munani törrötti hänen alastomien reisiensä välissä. Nainen kuiskasi:

• Kyllä sinun täytyy saada kunnon palkinto, kun teit niin ahkerasti töitä.
  • Mikä se palkinto olisi?
  • Se, että tulet tänne minun reisieni väliin nauttimaan!
Mutta terveydenhoitoalan ammattilainen ei päässyt roolistaan kokonaan nytkään. Hän oli myös hieroja, ja hänellä oli saunan etuhuoneessa hierontapöytä, jonka korkeus oli säädettävissä. Hän meni tuolle pöydälle selälleen makaamaan, levitti reitensä ja sanoi ponnekkaasti:

- Kohta yhdytään! Säädä tuosta veivistä pöydän korkeus itsellesi sopivaksi, niin että munasi on oikealla korkeudella työntymään pilluuni. Korkeus ja oikea työntymäkulma vaikuttavat myös nautintoihin, työntöjen pitää osua oikeassa kulmassa G-pisteeseen, niin silloin tuntuu oikein makealta!

Veivasin hullun lailla säätäen yhdyntäpöydän korkeutta, kaikkea sitä pitikin tehdä saamisen eteen kun naitatti niin valtavasti. Viimein oikea korkeus löytyi. Lopultakin! Seisoessani lattialla hienontapöydän päässä annoin jämäkkänä seisovan munani liukua kuumaan loveen. Se oli myös valtavan liukas, ilman mitään voiteitakin. Tuntui niin makealta, niin makealta. Alkoi tasainen poljento. Nainen kuiskasi käheästi:

- Se on niin valtavan luonnollista, kun nainen ja mies naivat. Ja minä olen luonnollinen nainen… seksuaalinen nainen …tekee niin mielettömän hyvää … pitkästä aikaa…

Itsekin olin ollut puutteessa. Pillu tuntui todella syvältä, pitkä munani upposi sinne koko pituudeltaan, vasta kivekset pysäyttivät liu un. Tiukkuus oli myös juuri sopiva. Tiesin, että useinpien miesten mielestä tuo pillu olisi ollut liian löysä, mutta koska minulla on tavallista paksumpi muna, tiukkuus tuntui juuri sopivalta. Myös hänen tuuhean karvakolmionsa karvat kutittivat munani vartta ja kiveksiäni joka työnnöllä.

Hän piti jalkojaan olkapäilläni kun pumppasin. Paljaiden reisien kosketus tuntui valtavan eroottiselta. Myös nainen nai, sen lisäksi että minä nain hantä. Huhdontamme oli todellinen urheilusuoritus. Olimme molemmat taas likomärkiä. Hikivesi virtasi molemminta naimisen poljennossa, mutta se ei haitannut mitään, koska nautinnot olivat kummallakin sitä luokkaa, että kaikki muu hävisi ympäriltä.

Nainen huohotti ja voihki naimahekuman kourissa. Hän kannusti minua estottomasti: Nus … nus … nussi! Ja minä todellakin nussin!

Tunsin, että tuo eroottinen nainen todella osasi nauttia seksistä koko vartalollaan. Muutaman minuutin nainnin jälkeen hän laukesi räjähtävään organismiin. Kiihdytin yhdynnän rytmiä antaakseni naisen nauttia, kun oli suurimpien nautintojen aika. Ja sitä seurasi hänen seksuaalisten jännitystilojensa täydellinen laukeaminen, suloinen raukeus.

Sitte teimme jotain, jota emme naimisen huumassa olleet vielä ehtineet tehdä. Suutelimme toisiamme, pitkään ja hartaasti.

Hän makasi hoitopöydällä edelleen reidet levällään, silmät kiinni, hymyillen ja kuiskaten:

- Ihana saada sinua ,,, ja nyt, nai niin kauan kuin haluat … minä haluan että sinäkin nautit valtavasti ja syökset siemenet minun sisääni!

Nousin taas pukille. Yhdynnän kestettyä noin kaksikymmentä minuuttia panopaine munani sisällä lopulta kasvoi niin suureksi, että sen oli pakko laueta. Purkauduin voihkien, noin kahvikupillinen spermaa ja useita miljardeja siittiöitä syöksyi useina ryöppyinä hänen pilluunsa täyttäen sen ääriään myöten. Hyvää voitelua seuraavia yhdyntöjä silmällä pitäen!

Kävimme sitten suihkussa huuhtoen hiet pois.Sitten siirryimme makuuhuoneen puolelle huomaten, että kaikki edelläkuvattu oli vasta esilämmittelyä … meillä oli koko yö aikaa .. ja ties kuinka monta muuta yötä.

Yhteistyössä