hiivatulehdus!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päivänkakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päivänkakkara

Vieras
eli viikkoja kasassa vasta 7 ja nyt ankara hiivatulehdus päällä. Ostin apteekista Canesten yhdistelmäpakkauksen jossa tulee puikko ja voidetta (on turvallista käyttää raskauden aikana, mutta ei asetinta!) pari päivää sitten.

Hieman on oireet helpottaneet mutta ei vielä kokonaan.

Tuleekohan tämä hiivatulehdus olemaan koko raskauden mittainen vaiva!? Onko teillä muilla kokemuksia?! Jatkan vielä voiteen käyttämistä, jotta josko tämä tästä talttuisi kokonaan, mutta on kyllä tosi viheliäinen vaiva!

Vessassa käynti tekee välillä vaikeaa ja seksiä ei voi ajatellakaan... =(

Menee tämä raskaudesta nauttiminen vähän vaikeaksi...

Tästä aiheesta on hieman taaempana kans ketju, kun meitä kohtalotovereita oli yllättävän monta... mut mun kokemukseni oli, että se Canesten ei tehonnut (yllättävää jopa lekurin mielestä, on kuulemma aika yleisesti tehokas lääke). Lekuri kirjotti Gyno-Dactarinia (saa tosin samaa ilman reseptiäkin, viä 40 senttiä halvempana...) jota tuuppasin 3 iltana kapselit. Se tehos mulla, en tosin tiä kuinka pitkäks aikaa. Mulla menee jo 33. viikko joten ihan hirveesti ei kuulemma panosteta asiaan jos ei MULLE oo siitä kovasti haittaa, vauvatkaan ei kuulemma kärsi eivätkä saa tartuntaa tms. Mut kun oot noin varhaisessa vaiheessa, varmaankin koittavat vielä joillain konsteilla sitä hoitaa. Valitettavasti KUULUU KUULEMMA ASIAAN, näin raskaana ollessa ne hiivat on aika yleisiä riesoja, great... voit uskoa että seksielämä on täälläkin on kateissa viimeiset kaks kuukautta, ja vain tosta syystä. Vaan minkäs teet. Kysy rohkeesti lääkäriltä lisäohjeita jos oireet ei kokonaan hävinneet sillä Canestenilla!!!

Yhteistyössä