Hiivatulehdus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erika

Vieras
Kertokaa oireita, millanen hiivatulehdus on? Minulla ei ole koskaan ennen ollut, nyt epäilen että olisi.. ainakin oireina on ollut kutinaa ja kirvelyä. Olen kuullut että jogurtti auttaa, kokeilin sitä ja helpotti se oloa jonkin verran. Mitä apteekista pitäisi koittaa, kun en saa gyne aikaa nyt vähän aikaa varattua.. puikkoa, tabletteja vai jotain salvaa? Mikä olisi nopea, hyvä apu tähän kiusalliseen ja häiritsevään vaivaan?

no apteekista haet reseptittömän hiivanhoitojutun, sellainen kapseli emättimeen ja rasvaa häpyhuuliin, jos ei auta niin lääkäriin. helppoa! kerta se on ensimmäinenkin. muista että voi tarttua mieheenkin. miehen hiiva hoidetaan sillä rasvalla.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
no apteekista haet reseptittömän hiivanhoitojutun, sellainen kapseli emättimeen ja rasvaa häpyhuuliin, jos ei auta niin lääkäriin. helppoa! kerta se on ensimmäinenkin. muista että voi tarttua mieheenkin. miehen hiiva hoidetaan sillä rasvalla.

Jos mies on antanut vain suuseksiä, tuskin hoidetaan sillä rasvalla??

Maustamaton jogurtti, piimä ja kylpy vedessä johon lisätty vähän teepuuöljyä muunmuassa auttavat. Mä jouduin kerran hakemaan sen canesten-lääkkeen ja se puikko kirveli ihan pirusti :( Laittaisin vasta illalla jos käykin niin että kirvelee, ettei tarvii vaikka töissä kärvistellä sen kanssa. Hiiva voi tarttua mieheen, sillä voiteella hoidetaan niin kuin joku jo sanoi, ja hiivatulehdus voi tarttua myös suuhun. Siihen on eri lääkkeet.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Maustamaton jogurtti, piimä ja kylpy vedessä johon lisätty vähän teepuuöljyä muunmuassa auttavat. Mä jouduin kerran hakemaan sen canesten-lääkkeen ja se puikko kirveli ihan pirusti :( Laittaisin vasta illalla jos käykin niin että kirvelee, ettei tarvii vaikka töissä kärvistellä sen kanssa. Hiiva voi tarttua mieheen, sillä voiteella hoidetaan niin kuin joku jo sanoi, ja hiivatulehdus voi tarttua myös suuhun. Siihen on eri lääkkeet.

hehheh, muuten hyvä mut mulla on tänää yöllä töitä et kun laitan sen illalla niin joudun kärvistelemään sit sen kanssa yöllä :D