Hiivatulehdus vai mikä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuaminulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuaminulle

Vieras
Eli mulle on ilmestynyt eilisen ja tämän päivän aikana emättimen suulle pieni punoittava kohta, jossa on myös valkoisia pisteitä. Nyt tänään huomasin, että valkoisia pisteitä on tullut myös hieman sisempien häpyhuulien pinnalle, hyvin lähelle emättimen suuta. Lisäksi valkovuoto on runsasta ja hieman kokkareista. Emätin ei ole kuitenkaan mitenkään kipeä, edes tuosta punoittavasta kohdasta. Kutinaa ei myöskään ole.

Mulla on ennenkin ollut hiiva ja ensimmäisellä kerralla mulle ilmestyi juurikin tuollaisia valkoisia pisteitä. Mietin silti, että voiko tässä olla mahdollisuus johonkin muuhun, koska kutinaakaan ei ole. Sitä mulla ei kyllä ennenkään ole ollut melkein yhtään hiivan aikana.

Tiedän, että gynekologi osaisi vastata mutta seuraavan vapaan ajan saisi vasta ensi viikon loppuun paikkakunnallani, joten mietin nyt hakisinko vain huomenna lääkkeen, vai tuleeko teille muuta mieleen mihin oireeni täsmäisivät?

Kuulostais hiivalta hoida kanesteenilla kuntoon ja jos haluat välttää tuon tulehduksen jatkossa niin pistä miehes nuoleen sitä vähintään kerran viikossa.
Itellä oli jatkuvasti hiiva tulehdus mut sain rakkaan mieheni ymmärtään että jos haluaa yhtyä kanssani niin kerta viikkoon nuoltava niin ei tule turhia tulehduksia eikä ole valko vuotojakaan enään ollut, luonno lääke.

Yhteistyössä