S
Sienimetsä
Vieras
Olisikohan kellään neuvoa tällaisessa tapauksessa, jossa hiivatulehdukset ovat raskausaikana suorastaan vitsauksena? Meneillään rv22, ja tuntuu, että viimeisen kuukauden aikana joka viikko on saanut käyttää vuorotellen Canestenia sekä maitohappobakteerikapseleita, kun kutina ja valkovuoto ovat olleet melkein jokapäiväinen kumppani. Olen kysynyt tästä neuvolan terkalta sekä kahdelta gynekologilta, eikä kenestäkään heistä ole ollut apua, en ole siis saanut vinkin vinkkiä siitä, mikä olisi toimiva hoito- saati ehkäisykeino.
Olen siitäkin syystä tässä varppeillani, koska sama hiivaongelma alkoi ensimmäisessä raskaudessani muutama vuosi sitten, ja lapseni syntyi etuajassa. Syytä ei löytynyt, mutta yksi lääkäri kertoi hiivan altistavan ennenaikaiselle synnytykselle.
Jos teitä muita vastaavasta kärsiviä löytyy, millaisia ohjeita olette hoitohenkilökunnalta saaneet? Onko mikään niistä toiminut kunnolla?
Olen siitäkin syystä tässä varppeillani, koska sama hiivaongelma alkoi ensimmäisessä raskaudessani muutama vuosi sitten, ja lapseni syntyi etuajassa. Syytä ei löytynyt, mutta yksi lääkäri kertoi hiivan altistavan ennenaikaiselle synnytykselle.
Jos teitä muita vastaavasta kärsiviä löytyy, millaisia ohjeita olette hoitohenkilökunnalta saaneet? Onko mikään niistä toiminut kunnolla?