Hiivatulehdus ekaa kertaa, auttakkee minua jotka ootte sairastaneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiiva

Vieras
Mulla siis ekaa kertaa hiivatulehdus, tuli antibioottikuurin jälkeen. Apteekista hain canesten lääkkeen, siinä 1 tabletti (500mg jotain) joka lykättiin tuonne alapäähän. Laitoin lääkkeen eilen illalla ja vieläkin kutiaa pimppa ulkopuolelta, ei tosin niin pahasti enää kuin eilen. Lisäksi takapuolen ihoa polttelee ja kutittaa. Onko nyt niin ettei tuo lääke ole auttanut?

Odota huomiseen, ellei oo auttanu niin hae sellainen pakkaus missä on myös voide. Mulla se voide auttaa aina kutinaan. En tiedä voitko emätinpuikkoja heti käyttää toista satsia (kysy apteekista), mut sitä rasvaa ei ainakaan ennen saanu yksinään ostaa.

Hiiva-asiantuntijana....kapselit vaikuttaa kolmenkin päivän viiveellä että kantsii vielä odotella ja canesten-salvaa myydään myös yksittäistuubina. Se auttaa kutinaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hiiva:
ok eli huomiseen odotella rauhassa ja piimät takalistoon? oikeestikko?

Oikeesti. Hapan piimä parantaa ph:ta joka on nyt vähän vinksallaan ton hiivan takia. Vielä parempi jos on gefilusta tms jossa maitohappobakteereja.

Mulle paras lääke ollu suun kautta otettava lääkärin määräämä koska puikot aiheuttavat minulla vain tulehduksen pahenemista. Raskauden aikana lääkäri kuitenkin määräsi juuri puikot ja olin sitten synnärilläkin pimppi tulehtuneena.

Yhteistyössä