Hiivatulehduksesta taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yx

Vieras
Otin keskiviikkona Canesten puikon. Torstai ja perjantai meni hyvin, ei kutinaa. Mutta tänään taas kutisee niin maan per....sti!!

Lähtikö hiiva ollenkaan pois vai tuliko se jo taas uudestaan? vai voiko oireiden katoamiseen mennä useampikin päivä? Ihmettelen vaan kun välissä oli kuitenkin pari päivää että ei kutissu....

Oletko koittanut sitä voidetta ulkosynnyttimille?tai jos oli liian laimea puikko kun niitä on monen vahvusia. mulla kanssa on riesaksi asti ollut hiivatulehduksia, mutta nyt rupean aavistamaan mistä ne tulee ja on vähentynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja KOKEMUSTA:
Oletko koittanut sitä voidetta ulkosynnyttimille?tai jos oli liian laimea puikko kun niitä on monen vahvusia. mulla kanssa on riesaksi asti ollut hiivatulehduksia, mutta nyt rupean aavistamaan mistä ne tulee ja on vähentynyt.

Mistä noi tulehdukset sulle tulee ja miten oot saanu ne vähentymään? Otin sen Canesten kuurin jossa laitetaan vaan yks puikko, kai se oli se vahvin? Voidetta en ottanu.

olen lääkäriltä monesti kysynyt mistä johtuu, hän on todennut että joka naisella eri syyt. mulla tod.näköisesti tressi esim.häitten alla pukkasi heti. ja sit jotkut lääkkeet esim pensiliini. jollakin voi vakka suklaasta johtua.joo se yksi puikko on 500mg eli ihan riittävä osta sitä voidetta ja kokeile. lääkäriltä saa sitten kyllä suun kautta hyvin toimivan lääkkeen.

Tuo yhden puikon juttu ei ole paras. Se on käyttäjälle helpoin, mutta tuloksellisempaa olisi käyttää sellainen 3 päivän kuuri. Siinä tulee myös määrällisesti enemmän lääkeainetta kuin tuossa yhden kerran puikossa.

Itsehoitolääkkeistä paras on sellainen yhdistelmäpakkaus, missä on myös voide mukana. Lääkäriltä puolestaan saa suun kautta otettavia tabletteja. Niissä yhden tabletin kuuri toimii hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta:
olen lääkäriltä monesti kysynyt mistä johtuu, hän on todennut että joka naisella eri syyt. mulla tod.näköisesti tressi esim.häitten alla pukkasi heti. ja sit jotkut lääkkeet esim pensiliini. jollakin voi vakka suklaasta johtua.joo se yksi puikko on 500mg eli ihan riittävä osta sitä voidetta ja kokeile. lääkäriltä saa sitten kyllä suun kautta hyvin toimivan lääkkeen.

Kiitos kiitos... Onkohan maitohappobakteereista mitään apua? Ja voikohan noita suun kautta nautittavia ottaa ollenkaan raskauden aikana?

Kai se pitää käydä sitä voidetta ostamassa. Onneksi raskaus on loppusuoralla, mulla ei oo koskaan muillon ollu hiivaa kun raskaanaollessa.

en ole koittanut maitohappobakteereja. lääkäri kyllä tietää mitä voi ottaa kun on raskaana.jos ei ole ennen hiiva ollut niin luulen että johtuu raskaudesta hormoonit ja alapään ph arvon vaihtelu.kyllä sä siitä selviät tseppiä.

Mä sain yheltä tutulta neuvon hakea apteekista intiimialueieelle tarkoitettua pesunestettä, kun valittelin, että taas on kohta hiivaa kun sain antibioottikuurin. Nyt ei ainakaan oo vielä kutissu ja kuuri kohta lopussa. Yleensä mulla alkaa noi hiivan oireet het pari päivää kuurin alottamisen jälkeen. Maitohappobakteerejakin syöny, mutta syön ylennsäkin lääkekuurien aikana, kun mulla on aika herkkä maha.