Hiivatulehduksesta kysymyksiä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kääk"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kääk"

Vieras
Eli siis mulla on elämäni toisen kerran hiiva ja mietin mistä se johtuu.. Lopetin antibiootti kuurin muutama viikko sitten, voiko siittä tulla hiiva? Myös viikonloppuna kaatu kalja haaroväliin, voiko siittä johtua? Ja voiko menkat levittää tulehduta tuolla alapäässä? Auttakaa avutonta. :(

luulisin, että tuo antibiootti on suurin syyllinen sun hiivaan. vaikkakin sen syömisestä on jo aikaa. Mulla aiheuttaa aina antibiootti hiivan, tosin viikon sisällä kuurin loppumisesta.

luulisin, että tuo antibiootti on suurin syyllinen sun hiivaan. vaikkakin sen syömisestä on jo aikaa. Mulla aiheuttaa aina antibiootti hiivan, tosin viikon sisällä kuurin loppumisesta.

Oon kans kuullu, että antibiootti aiheuttaa, mutta kuuri loppu jo puolessa välissä marraskuuta. Toki ekat menkat sen jälkeen alko päivää ennen hiivaa, että vaikuttaako se? Oon niin pihalla kun tää on tosiaan toinen kerta kun mulla tää vaiva on.

[QUOTE="kääk";22641981]Voi sinne. :D Toki housujen läpi meni, mutta ei se oo vaikeekaan asia kaataa tohon haaroväliin kaljatölkkiä bussissa. :D[/QUOTE]

no juu mutta eihän se nyt varsinaisesti sinne mee..kai? :o