Hämmentynyt
Minulla alkaa nyt kropasta liiallisen hiivan karkotushoito, elikkä ruokatavat menevät remonttiin. Päällä diflucan lääkitys säännöllisenä, mutta ruokaremontti pitää myös aloittaa (lekurin kehotus). Ainut keino kuulemma saada kroppa kondikseen.
Luin netistä että kaikki sokerit, valkoiset jauhot, maitotuotteet, kahvi, sitrushedelmät, makeat hedelmät, hiivajauhotuotteet, peruna ovat kiellettyjä..taisi jopa jotain unohtua!
Siis hetkinen....hhmmmm! Mitä IHMETTÄ MINÄ MUKA SYÖN KAHDEN KUUKAUDEN AJAN?
En kai minä kahta kuukautta elä pelkästään gefilus ja asidofilus jukurteilla ja piimällä tai salaatinlehteä nakertamalla????
Minimissään kaksi kk ruokaremppaa pitää noudattaa, ja kenties pitempäänkin!
Siis oikeasti ihmiset....mitä minä todellakin saan syödä???
Tuntuu että miltei kaikesta mitä syön saan oireita, kaasuja, röyhtäilyjä, ja jatkuva emättimen hiivatulehdus päällä....pakko jaksaa ruokaremppa pitää mutta en haluaisi kuihtua pois....
Töihin evääksi 2 kk pelkkää salaattia ja gefilusjukurttia?
Luin netistä että kaikki sokerit, valkoiset jauhot, maitotuotteet, kahvi, sitrushedelmät, makeat hedelmät, hiivajauhotuotteet, peruna ovat kiellettyjä..taisi jopa jotain unohtua!
Siis hetkinen....hhmmmm! Mitä IHMETTÄ MINÄ MUKA SYÖN KAHDEN KUUKAUDEN AJAN?
En kai minä kahta kuukautta elä pelkästään gefilus ja asidofilus jukurteilla ja piimällä tai salaatinlehteä nakertamalla????
Minimissään kaksi kk ruokaremppaa pitää noudattaa, ja kenties pitempäänkin!
Siis oikeasti ihmiset....mitä minä todellakin saan syödä???
Tuntuu että miltei kaikesta mitä syön saan oireita, kaasuja, röyhtäilyjä, ja jatkuva emättimen hiivatulehdus päällä....pakko jaksaa ruokaremppa pitää mutta en haluaisi kuihtua pois....
Töihin evääksi 2 kk pelkkää salaattia ja gefilusjukurttia?