Hiivasyndrooma? Antakaa jotain toivoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen nyt tullyt siihen tulokseen että mua vaivaa tuo otsikon vaiva. Jota muuten kaikki lääkäritkään eivät kuulemma kunnon vaivaksi edes luokittele. On ollut muutama ihan perus hiivatulehdus jotka lähteneet lääkkeellä. Lisäksi turvotusta, ilmavaivoja, ihottumaa, väsymystä. Tilasin nyt avuksi Candida forte-nimisiä luontaispillereitä. Lisäksi maitohappobakteereja ja ruokavalio jossa pyrin välttämään lähes kaikkea. Siltä se nyt tuntuu ja sehän tässä eniten masentaa. Kuukausien ajan pitäisi välttää kaikkea hyvää ja herkkua, alkoholia ja monia ihan perusruokia. Olen normaalipainoinen/hoikka ja muuten terve. Vituttaa suoraan sanoen tällainen vaiva. Jos ja kun nyt tän kuurini aikana vielä laihdun menetän jo ennestään vaatimattomat muotoni. Mitä helvettiä edes saan syödä??? Auttakaa kokeneet!

[QUOTE="akka";28863155]Lopeta ne pillerit ja poista ruokavaliostasi sokeri,hiiva sekä viljatuotteet.Loppuu oireet.[/QUOTE]

Hyvä ohje. Tämän saman sain ravintoterapeutilta samaan ongelmaan, tosin viljatuotteista vain valkoinen jauho, mutta olo muuttui muutamassa viikossa hyväksi. KUn pääsee eroon sokerista ja on jaksanut käydä läpi missä kaikkialla sitä on, ei edes kaipaa enää sokeria. Sitä on niin joka paikassa ja suurin osa ruuisa alkaa maistumaan sen takia ällöttävältä.

Puoli vuotta "paastosin" ja oireet ovat pysyneet poissa useamman vuoden. Ei mikään haastava urakka ja välillä saa lipsuakin, jos on ihan pakko saada maistaa synttärikakkua.

Yhteistyössä