Hiiva ja alkuraskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja neljän äiti;23944717:
Kyllä voi ja pitääkin. tulehdus on pahempi asia kuin sen hoitaminen. Asetinta ei saa käyttää.

Höpö höpö.- Mulle just neuvolalääkäri sanoi, että hoitamaton hiiva ei ole raskaanakaan vaarallinen. Niin ja hiivahan ei sinänsä ole vaarallista, sitä kun on normaalilla, TERVEELLÄ IHMISELLÄKIN ihan luonnostaan!!! (...jos et sitä tiennyt?)

[QUOTE="gitta";23944783]Höpö höpö.- Mulle just neuvolalääkäri sanoi, että hoitamaton hiiva ei ole raskaanakaan vaarallinen. Niin ja hiivahan ei sinänsä ole vaarallista, sitä kun on normaalilla, TERVEELLÄ IHMISELLÄKIN ihan luonnostaan!!! (...jos et sitä tiennyt?)[/QUOTE]

Ai, missä kohtaa mä sanoin sitä vaaralliseksi? :xmas: Mutta oletko sä tosiaan valmis sietämään sitä HILLITÖNTÄ kutinaa ja pahaa hajua 9 kk? No onnea sitten sulle. HiivaTULEHDUS ei ole normaali tila, niinkuin varmaan tiesitkin (vaikak ihmisellä hiivaa kehossaan onkin). Mutta tee sinä niinkuin parhaaksi näet. :)

Alkuperäinen kirjoittaja neljän äiti;23944793:
Ai, missä kohtaa mä sanoin sitä vaaralliseksi? :xmas: Mutta oletko sä tosiaan valmis sietämään sitä HILLITÖNTÄ kutinaa ja pahaa hajua 9 kk? No onnea sitten sulle. HiivaTULEHDUS ei ole normaali tila, niinkuin varmaan tiesitkin (vaikak ihmisellä hiivaa kehossaan onkin). Mutta tee sinä niinkuin parhaaksi näet. :)

No en ajatellutkaan sietää (vaikka joskus olen jopa joutunut), mut mulle ei ole hiivalääkkeet koskaan tehonneet, vaan hiiva poistuu vähentämällä hiilareita, lisäämällä mh-bakteereita ja käyttämällä esim. piimää. (tämän kirjoitan parin vuoden hiivakierteen kokemuksella, josta olen tällä hetkellä ollut muutaman vuoden "kuivilla")