Hiirten myrkytys, kauanko kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei, oisin tosi kiitollinen jos joku osaisi vähän auttaa:) Eli ensimmäistä kertaa mulle on tullut hiiriä ja ei jää loukkuun:( Myrkkyä on laitettu mutta joka kerta kun olen tarkistanut myrkkyastiat niin näyttää siltä ettei niistä ole syöty mitään. Kauanko kestää että hiiret jne menee myrkkyyn? Varovatko sitä jotenkin alkuun? Vai teenkö jotain väärin? Kiitos jo etukäteen vastauksista:)

Missä hiiri on?
Käytä hansikkaita ettet jätä ihmisten hajua.
Laita loukkuun syötiksi esim sulatejuustoa.
Syötit hiiren kulkureitille, aukko seinään päin.

Oletko varma että ovat hiiriä?

Päästäiset ovat niin pieniä ja vikkeliä etteivät laukaise loukkua ja hyönteissyöjänä niitä ei myöskään kauraryynit kiinnosta.

No meillä oli taloyhtiössä rottia ja ammattilaisten torjunta kesti 3kk. Eikä ollut kalliskaan, muutaman satasen ja sai mielenrauhan. Ammattilaiset osaa asiansa. Suosittelen ottamaan yhteyttä pikimmiten sillä mitä kauemmin ongelma jatkuu, sitä enemmän ne lisääntyvät ja ovat vaikeampi häätää. Oletko varma että kyseessä on hiiri ettei jo mainittu päästäinen tai rotta?

Kissat tekevät kaikista jyrsijöistä ja kodin pientuhoelämistä selvää luonnonmukaisesti ilman myrkkyjä. Eikä aikaakaan kulu kuin murto-osa kaupallisiin myrkytyksiin verrattuna.

Loukuta elävinä ja siirrä paikkaan missä voivat elää olematta kellekkään häiriöksi.
Mulla on 2 lemmikki hiirtä.. kilttejä, kesyjä, mielellään kiipee olkapäälle ja kerjää herkkuja

Niin, saattaa muuten ollakin (katsoin netistä) juuri noita päästäisiä, yhden olen nähnyt ja taitaa olla se:( Yhh, yäks miten noista sitten pääsee eroon? Ja kissaa ei ole, pitäisi jossain vaiheessa hankkia mutta ei varmaan nyt tähän hätään sitä saa:(

Niinpä. Ne käy naapurin lasten hiekkalaatikossa ja kukkapenkissä.

Kummallista. Mulla on ainakin 40 vuotta elämästäni ollut rottakissa. 20 vuotta tuli asuttua leikkipuiston vieressä eikä koskaan hiekkalaatikosta löytynyt kissanpaskaa.
Viimeisin naapuri taas tarjosi kissalle kermaa ja kalaa toivoen, että kissa sillä hinnalla vahtii hänenkin tonttiaan.

Yhteistyössä