hiiohei

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Ei sellasta uskontoa tarvita tänne. Pysykööt omiensa joukossa, jos eivät sopeudu pohjolan meininkiin.

Kai tämä poistetaan rasistisena, minusta tämä on vain uskonto-asia, ei ihonväriin liittyvä.

siiri
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ei sellasta uskontoa tarvita tänne. Pysykööt omiensa joukossa, jos eivät sopeudu pohjolan meininkiin.

Kai tämä poistetaan rasistisena, minusta tämä on vain uskonto-asia, ei ihonväriin liittyvä.
En ymmärrä myöskään tota uskontoa, karmasevaa kun he maailman napoja...MUKA...

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Iso Paha Susi:
Minun mielestä tänne mahtuvat kaikkien uskontojen edustajat (ja ne jotka eivät usko mihinkään).
Ei mahdu!
Ei todellakaan. Ja ihmettelen miksi noi on tunkemassa joka paikkaan, missä eivät viihdy. Pysyisivät siellä missä pippuri kasvaa. :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Iso Paha Susi:
Minun mielestä tänne mahtuvat kaikkien uskontojen edustajat (ja ne jotka eivät usko mihinkään).
Mun mielestä ap kritisoi USKONTOA, ei uskonnon edustajia?
Vai puhuiko islamilaisista?

Jaa, näyti puhuvan omiensa joukossa pysymisestä... Lunatic, muokkaa vähän, niinettei kohdistu ihmisiin, vain uskontoon!

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja RedSpecial:
Pakana uskonnot takaisin. Palvotaan Ukkoa! Tosiasiahan on että rakas ev.lut. uskontommekin rantautui meille verrattain myöhään. Ei siis mitään pohjolan meininkiä.
Nímenomaan.
Mutta suomalainen luterilaisuus tuntuu varsin inhimilliseltä verrattuna islamiin, kuitenkin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samanlaisia kaikki uskonnot. Joutas tehä laittomaksi kaikki.
Tämä ois mun unelma. Mutta ihmiset on mitä ne on.. tärkeämpää on uskonto, kuin itse tässä hetkessä eläminen, ja omien aivojen käyttö.
Eikös uskonnottomuuskin ole tavallaan uskonto? Varsinkin, jos se olis pakollista?

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja isukki:
Mitäs Lunatic tietää islamista? Veikkaan ettet edes tiedä mitä yhteneväisyyksiä löytyy mm. kristinuskoon tai juutalaisuuteen.?
Kulkevat rätti päässä ja rukoilevat mekkaan päin urakalla.. useilta naisilta ympärileikataan alapää, ja muutenkin nainen on ö-luokan kansalainen... miehen omaisuutta. Ensin isän tai veljen, sitten aviomiehen.siinä ihan tarpeeksi triviaa minulle.

Isukki
Jos ei usko mihinkään, ei varmaan usko olemassaoloonkaan, joten oletko varma että olemme olemassa - filosofointia keskiviikkoiltaan. :p (Kuittina kun toiset niin toitottavat etteivät usko mihinkään, vaikka halunnevat vain ilmaista ajatuksensa uskonnosta.)

Yhteistyössä