HIIIIIIvaapua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja kiitos

Vieras
Iski sit hiiva ja oon raskaana. Oliks hiiva jotenkin erityisen vaarallinen sikiölle hoitamattomana? Oon raapinut alapääni ihan verille kun en vaan kehtaa käydä ostamassa p*llulääkkeitä. En pysty kävelemään kunnolla kirvelyn takia. Auttaako piimä hiivasieneen? Oon jostain lukenut että auttas jos sitä läträä alapäähän. Oon muutenkin aika luomu et saisi olla lääkkeetkin sen mukaset. En oo koskaan yhden yhtä p*llupuikkoa ostellu apteekista.

Lääkäri ei kovin helpolla raskaana olevalle määrää hiivareseptiä. Mutta apteekin valmisteita reilusti ja ellei sillä mene ohi niin lääkäriin. Vauvalle se ei ole mitekään vaarallinen.

mua ihmetyttää se että miten sä kehtaat mennä synnyttämään, siellä sun täytyy levittää jalat levälleen eli levittää koko loora siihen kätilön naaman eteen? Ja saatatpa jopa kakatakkin siinä ponnistusvaiheessa, ja just, kätilön naaman eteen?

kokeile sitä piimää.. maustamatonta jogurttia/rahkaa.. helpottaa oireita!! Sekä ilmakylpyä mahdollisuuksien mukaan.. soitto neuvolaan, ni pyytävät sulle reseptin..

Syö maitohappobakteereita ja maustamatonta jogurttia.

Enkä ihmettele, jos et kehtaa hiivalääkettä mennä ostamaan, jos sitä pitää kerran p*llulääkkeeksi sanoa. Enemmän mua hävettäis sellasta huudella kun hiivalääkettä siellä.

Yhteistyössä