[QUOTE="harmaa";28126174]No mutta toisaalta eikös nyt ole se ensimmäinen sukupolvi kasvanut "aikuiseksi" joka on saanut vapaan kasvatuksen ja juuri he ovatkin niitä jotka ei tajua että hiihtolatu on hiihtäjille ja koirapuistot koirille,
vaan nämä luulevat että heillä on oikeus olla vaikka polkupyörällä siellä hiihtoladulla.
Ja tähän väliin sanottakoot että minulla ei ole edes suksia eikä koiraakaan

Mutta huvittaa vaan näiden tollojen kinat kuinka pitää saada olla jossakin jonne he ei kuulu.
Terveen järjen käyttö on jäänyt ja kaikista pitää olla kieltomerkit että tajutaan ja jos se ei miellytä revitään merkit pois ja vedotaan ettei täällä kieltoja ole.
Kesäisin tässä meidän luona on hyvä uimaranta muuten mutta,
jotkut järjenjättiläiset tuovat rakkejaan sinne uimaan,
siis yleiselle uimarannalle :O
Olen soittanut tästä kyseisen rannan kunnossapidolle joka myöskin kiroaa kuinka koira ihmiset repii ne laput pois ja kuinka yleensäkin ihmisten julkisille uimarannoille ei saa eläimiä tuoda mutta ihmisiltä kadonnut jonnekin outoon paikkaan terveen järjen käyttö.[/QUOTE]
jep. suomessa on metsiä. ennen ei olisi ollut mikään ongelma tehdä itse omat polkunsa metsiin.
samahan se on sitten mennä vaikka koulun liikuntasaliin päivällä joogaamaan, kyllähän se pitää mullakin olla sali jos on koululaisillakin.
ja jos on kerran uimareille uimahalli niin kyllä mun pitää voida ottaa kanootti sinne ja harjoitella melomista, on se vaan mun oikeus koska uimaritkin ui.