P
pimu
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hp:Alkuperäinen kirjoittaja pimu:Olen huomannut saman. Eli hiihtäjät ovat jotain aivan uskomatonta kiukkupersesakkia. On se kumma, että lapsiperheillä ei ole mitään sijaa lähtee hiihtoladuille? Meidän pitäis vaan sisällä kyhnöttää? Meillä tässä lähipiirissä ei esim. ole mitään ulkoilupaikkoja eikä pulkkamäkiä lapsille, niin minä olen kävellyt ladulla ja lapset hiihtäneet. En siis kävele siinä tehdyllä ladulla vaan vieressä, mutta niitä hiihtäjiä jo ärsyttää pelkkä meidän läsnäolo varmaan. Ja ei todellakaan mulla ole vara ostaa suksia, olen yh opiskelija. Kirpparillakin sukset maksaa monta kymppiä. Et silleen, ja lapset tarvii sitä apua vielä hiihtämisessä kun ovat pieniä. Mutta ap jos joku tulee napisemaan, niin sano että sulla on yhtäläinen oikeus olla siellä ladulla ja käske löysentämään sitä hikinauhaa!
Yleensä kanssahiihtäjät on vaan iloisia jos ladulla näkee lapsiakin (--> hiihtoharrastuksen tulevaisuus taattu), mutta kenkäkansaa siellä ei tarvita edellämainituista syistä. Itse ainakin hiihdän 5v:n kanssa eikä kukaan moiti päin vastoin ihastellaan kun poika menee jo niin kovaa vauhtia ja on innoissaan, ja kun mulla on itselläkin sukset jalassa niin ei ole mitään moitittavaakaan. Jos poika kaatuu ja latu menee vähän muusiksi, niin korjaan sen omilla suksillani, kengillä sitä ei voi tehdä, sen nyt jokainen varmaan tajuaa. Laita kaupan seinälle ilmoitus jossa tiedustelen ilmaisia suksia, niitä varmaan löytyy ihmisten kellareista.
Niin, varmaan tällä paikkakunnalla on erityisen paljon kiukkuisia ihmisiä tai sitten ne on vaan sattunut meidän kohdalle.