hiihtokeskuksessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arv(i)o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arv(i)o

Vieras
25% hakee panoseuraa, 25%tanssi- ja panoseuraa, 25%tanssiseuraa, 25%katselee sivusta.
Miehillä vastaavat luvut menee niin, että 75% hakee panoseuraa, 2,5% katselee sivusta , loput tanssii.

Ei ihme, että 75 % miehistä hakee ja hakee sitä panoseuraa koskaan löytämättä, sillä viimeksi kun hiihtokeskuksessa olin, varmaan 90 % oli miehiä ja 10 %:sta naisia ei kaikille riitä, etenkään kun kaikki siitä 10 %:sta ei ole ollenkaan kiinnostunut.

Ei ihme, että 75 % miehistä hakee ja hakee sitä panoseuraa koskaan löytämättä, sillä viimeksi kun hiihtokeskuksessa olin, varmaan 90 % oli miehiä ja 10 %:sta naisia ei kaikille riitä, etenkään kun kaikki siitä 10 %:sta ei ole ollenkaan kiinnostunut.

Sielläpä on sit naisten apajat :))
Ja kuten kuulin, se mitä siellä tapahtuu, se sinne jää. Huihai ja elämä jatkuu, millä mallilla kelläkin...

Viimeksi muokattu:

Hiihdetäänkö hiihtokeskuksissa olleskaan, varsinkaan naiset? Jos ei, niin alle 10 % "markkinarakokin" voi riittää takaamaan miesten viihtyvyyden. Muutoin ei tuollaista miesten ylikorostunutta kiinnostusta hiihtämiseen voi oikein selittää mikään, vaikka suomalaiset ovatkin tunnetusti hiihtokansaa :).

Ehkäpä tavallisesta hiihdosta kiinnostuneen naisen kannattaa jäädä suksimaan kotinurkille, ettei tule väärinkäsitystä kiinnostuksista.

Viimeksi muokattu: