Hihii, nyt se poju tuli

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1755320 tuohon liittyen... Se tuli nyt, minun veli haki sen kaupungista linja-autolta.

Naama norsunvitulla ja eka kysymys "onks täälä mitään tekemistä ees".

ON. Mistä alotettaan? :LOL: Pistänkö sen maalaamaan, pihatöihin, navettaan, polttopuita tekemään, opetanko ajamaan traktorilla vai hä? Minun sormet syyhyää. Kunhan mie saan syötyä nii poika pääsee töihin. Ei tuu valittaan ettei ois tekemistä. :xmas:

Tuossa se nyt istuu voitelemassa itelleen leipää ja ilme on tyylikäs

kaisa
voi ihanuusa... :D
joo.. kohta se valittaa, et eikö täällä ole mitään "oikeeta tekemistä" tai mä en tee ainakaan tuota ku vaatteet likaantuu. JA täällä haisee paska jne

kaisa
Nyt tympäsee, mut oikeesti muutaman vuoden päästä voi olla ikionnellinen niistä 2:sta viikosta jotka on SAANU teillä viettää!! Työtä ja jotain mukavaa vastapainoksi.. ni kyl se siitä.

kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
joo.. kohta se valittaa, et eikö täällä ole mitään "oikeeta tekemistä" tai mä en tee ainakaan tuota ku vaatteet likaantuu. JA täällä haisee paska jne
Paskanhajuun ei auta ko tottua :saint:
sepä se.. laita siivoamaan vasikankarsinoita, ni sit ainaki tietää mille lehmän paska haisee :X

kaisa
Paskanhajuun ei auta ko tottua :saint:
sepä se.. laita siivoamaan vasikankarsinoita, ni sit ainaki tietää mille lehmän paska haisee :X
ja nythän on hyvää aikaa pestä navetta..

kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja äklis:
on kokemusta vastaavasta, toisena osapuolena. ihan tosi, hommaa myös mielekästä hauskaa tekemistä ei pelkkää raadantaa.
samaa mieltä.. et niin työtä kuin huviaki ja anna kuitenki joku lepopäivä välissä :D muuten tosiaan ottaa ja karkaa.. mut tietyllä lailla on kuitenki teille "vapaehtoisesti tullu" ku jos oisitte niin kamala paikka, ni kyl se ois keinot keksiny millä livistää.. (jääny linkusta vaik aikasemmin pois)

Nyt tympäsee, mut oikeesti muutaman vuoden päästä voi olla ikionnellinen niistä 2:sta viikosta jotka on SAANU teillä viettää!! Työtä ja jotain mukavaa vastapainoksi.. ni kyl se siitä.
Se voi olla että se illalla se miettii tuskasena että tämmöstä tuskaa koko kaks viikkonen, mut osataan me rentoutuakki, oli jo tälle iltaa tarkotus pittää grillikatoksessa grilli-ilta, ruokaa, sauna ja hyvää seuraa. Ja minun veli änkyräkännissä, mikäs sen ihanempaa. :xmas:

TilkkuTyttö
Alkuperäinen kirjoittaja keiju:
Kannatan polttopuiden hakkuuta. Pääseepä heti oikean työnmakuun ja saa ärsytyksensä hakata maailmalle.
Joo, kaikki kunnolla fyysinen auttaa kummasti teini-iän vuoristorataan!
t.hän, joka treenasi 4h päivässä teininä...

lea
Mun serkkupojalle kävi vähän samoin.. tai siis vanhemmat lähetti maalle ku alko kaveriporukassa viihtyyn jos elämän arvot ei ollu oikein kohallaan.. kesän ku oli maalla ni huomas et elämä voi olla ihan mukavaaki :D

kaisa
Se voi olla että se illalla se miettii tuskasena että tämmöstä tuskaa koko kaks viikkonen, mut osataan me rentoutuakki, oli jo tälle iltaa tarkotus pittää grillikatoksessa grilli-ilta, ruokaa, sauna ja hyvää seuraa. Ja minun veli änkyräkännissä, mikäs sen ihanempaa. :xmas:
:D

HUHHUH
Luuleeks tää ap todellakin "parantavansa" ihmisen kahdessa viikossa?? Jos 15-vee kännää koulun päättymisen kunniaksi, se nyt tuskin on vielä ihan turmiolla koko loppuikäänsä. Asutte kyllä ihan jossain pökkölänperällä sivistyksen ulkopuolella. Se teinihän kuolee nauruun tässä teidän parannusleikissä. Ja vieläku sössötät tota murretta niin häviää se pieninkin kunnioitus mitä toivoooot. Vai tolleeks se sanotaa?

Alkuperäinen kirjoittaja törniöläinen:
Ja voit laittaa jussilanbussila tulemaan meille jatkamaan työleiriä :D Täällä kaverina sen miljoona itikkaa! :D
Joo, jos meilä hommat loppuu niin pistän sen tulemaan vaikka sinne. Eiköhän tuo poikaparka saa muskelit täällä ollessa, surkian laihalta näyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja HUHHUH:
Luuleeks tää ap todellakin "parantavansa" ihmisen kahdessa viikossa?? Jos 15-vee kännää koulun päättymisen kunniaksi, se nyt tuskin on vielä ihan turmiolla koko loppuikäänsä. Asutte kyllä ihan jossain pökkölänperällä sivistyksen ulkopuolella. Se teinihän kuolee nauruun tässä teidän parannusleikissä. Ja vieläku sössötät tota murretta niin häviää se pieninkin kunnioitus mitä toivoooot. Vai tolleeks se sanotaa?
Ei tässä kyse ole koulun päättäjäisistä. Eikä tarkotus ole parantaa vaan antaa äitinsä kerätä voimia että jaksaa, samalla me annettaan pojalle tekemistä ettei mee elämä vain huvitteluksi.
Eipä tuo sinunkaan murre kovin hohdokkaalta tunnu, piä suus kii kulti. :hug:

HUHHUH vielä
Ja vielä "ihana" ja opettava esimerkki joku känniörveltäjä jolle muut nauraa, että tää on siistiä...
Minkä ikäinen tää ap on? Onkohan nyt ihan oikea paikka kuitenkaan sille nuorelle. Jos ois mun hakisin tän ketjun perusteella turvaan kotiin...

kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja HUHHUH:
Ei tässä kyse ole koulun päättäjäisistä. Eikä tarkotus ole parantaa vaan antaa äitinsä kerätä voimia että jaksaa, samalla me annettaan pojalle tekemistä ettei mee elämä vain huvitteluksi.
Eipä tuo sinunkaan murre kovin hohdokkaalta tunnu, piä suus kii kulti. :hug:
oon hyyttiksen kans samaa mieltä, et ei se 2vk ketään paranna, mut voi antaa nuorelle vähän miettimisen aihetta.. maalla ku sitä tekemistä on ihan erilailla, mitä kaupungissa.. ja voihan se olla et ku on sen 2vk ollu, ni kysyy saako jäädä pitemäks aikaa ku kotona ei ole mitään tekemistä

Yhteistyössä