Hih, tää on outoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Koko raskausajan mun on tehnyt mieli koko ajan suklaata ja yleensäkin jotain makeaa. Nyt mun piti olla viikko syömättä suklaata/karkkia/jätskiä yms. Söin ainoastaan pari piparia. Nyt mun ei tee enää edes mieli suklaata. :o Siis kyllä mä sitä voin syödä, jos sitä on, mutta ei ole enää sellaista himoa. Tummaa suklaata on kaapissa ja sitä söin yhtenä iltana palasen ja se riitti.
Mutta kyllä mä jouluksi ajattelin ostaa suklaata, että voin sitten jouluaattoiltana lukea uutta kirjaa ja syödä suklaata villasukat jalassa. :xmas:

Mulla taas oli niin, että alkuraskaudessa ei tehnyt yhtään mieli mitään makeaa ja suklaat saattoi olla muutaman viikon koskemattomana kaapissa... no, nyt sitten tekis mieli vetää senkin edestä :ashamed:

Esikoisen aikaan mun piti saada tuttikarkkeja. Hedelmä- salmiakki- ja kolanmakusta! Koko raskausajan. Tokan kohilla en muista ja kolmatta odottaessa vedin 2-4 pussia päivässä eucamenthol- pastilleja, siis niitä jotka pussissa ja kääreessä. Rouskutin niitä leuat kipeiksi. :p

Yhteistyössä