No en :snotty: enkä hintaa muutenkaan kattellut, jotakin 3-4e se oli.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oho, vertasitko muuten kilohintaa? Monesti perhepakkauksissa on KALLIIMPI kilohinta kuin pienemmissä...
No ei siinä sitten sen kalliimpi kilohinta ole =)Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:No en :snotty: enkä hintaa muutenkaan kattellut, jotakin 3-4e se oli.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oho, vertasitko muuten kilohintaa? Monesti perhepakkauksissa on KALLIIMPI kilohinta kuin pienemmissä...
Että pienempi koko ei riitä?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olen varmaan hassu, kun en kilohintoja kyttäile. :snotty: Minusta se vaan oli niin hauska, kun on noin iso.
Ei riitä ei.Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Että pienempi koko ei riitä?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olen varmaan hassu, kun en kilohintoja kyttäile. :snotty: Minusta se vaan oli niin hauska, kun on noin iso.
Ai mikä?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olen varmaan hassu, kun en kilohintoja kyttäile. :snotty: Minusta se vaan oli niin hauska, kun on noin iso.