Hih hih. Onko muille tullut vastaavaa sontaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Rouva.Gina Ribisi
Kotiosoite: 14B, Jalalabadin Road
Kabulissa , Afganistanissa

Rakkaani Kristuksessa,

Tervehdykset Herramme Jeesuksen Kristuksen, olen entinen rouva Fatima Ribisi, nyt rouva Gina Ribisi. Leski myöhäiseen Sheik Mohammed Ribisi, olen 71 vuotta vanha, ja olen nyt uusi kristitty käännynnäinen, kärsi pitkään syöpää Keuhkot.

Kaikkien merkintöjen tilani on todella heikentynyt, ja on ilmeistä, että en halua elää yli neljä kuukautta saamieni lääkärit. Tämä johtuu siitä, että syöpä vaiheessa on mennyt hyvin huono vaihe. Miesvainajani sai surmansa Yhdysvaltain ratsian terrorismia vastaan Afganistanissa vuonna 2001, ja aikana meidän avioliiton emme voi mitään lasta.

Voit lukea lisää BBC: n uutisissa.

http://news.bbc.co.uk/cbbcnews/hi/world/newsid_1624000/1624457.stm

Miesvainajani oli hyvin varakas ja hänen kuolemansa jälkeen, olen perinyt kaikki hänen liiketoiminnan imperiumi ja vaurautta. Lääkäri on neuvonut minua, että en voi elää yli neljä kuukautta, joten olen nyt päättänyt jakaa osa tätä rikkautta, edistää kehitystä kirkko Suomessa Euroopassa, Amerikassa, Aasiassa ja Afrikassa.

Olen valinnut teitä, kun vierailevat sivustolla ja rukoilin sen yli, olen valmis lahjoittamaan summa US $ 20,200,000.00 (kaksikymmentä miljoonaa kaksisataatuhatta dollaria) teille heikommassa asemassa. Haluan todeta, että nämä varat talletusten meidän pankkiin Euroopassa (ING Bank Belgia ja minun ohjeita, annan teille direktiivin miten saada saamisia koskevan asiakirjan minun puolestani Euroopassa.

Jumalan kanssa kaikki on mahdollista Haluan sinut ja kirkon aina rukoilla minulle, koska Herra on minun paimeneni.

Lopuksi, olen vilpittömästi rukoilla, että rahat kun siirretään käytetään tarkoitukseen, koska olen tullut selville, että varallisuuden hankinta ilman Kristusta on turhuutta kun turhamaisuus.

Armo meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen, Jumalan rakkaus, ja apurahakauden Pyhän Hengen osallisuus olkoon sinun kanssasi ja perheesi kanssa.

Odotan vastauksen kiireellisyyden.

Sinun Kristuksessa.

ROUVA GINA RIBISI.
gina_ribisi@rediffmail.com

Vähän on huonosti käännetty versio :laugh:

Yhteistyössä