HIFK-narrit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HIFK-Jokerit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Stadin Ykköset!;25978751:
Me olimme paikan päällä. Mahtava tunnelma. Jokerit hallitsi 2 erää ja kolmannessa antoivat kiekon suosiolla HIFK:lle, mutta HIFK ei saanut mitään aikaiseksi. Turha itkeä mistään tuomareista. Hävisitte ottelusarjan 4-0 ja ette tehneet tasaviisikoin yhtään maalia 12+1 erässä. Jokerit on matkalla kohti suomenmestaruutta ja meillä on playoffkausarit. Jokereiden kannattajia olemme molemmat olleet ihan pikkulapsesta asti ja niin on meidänkin lapset olleet. Kiitos vielä mummulle, että on lupautunut lapsen vahdiksi pelien ajaksi :)

Siinä on hyvä äiti joka heittää lapset hoitoon että pääsee itse juomaan ja riehumaan, vastuutonta oli eilenkin jokerifanien toiminta!

Alkuperäinen kirjoittaja vastuuntuntoinen äiti;25978843:
Siinä on hyvä äiti joka heittää lapset hoitoon että pääsee itse juomaan ja riehumaan, vastuutonta oli eilenkin jokerifanien toiminta!

LOL. Voi teitä jullikoita. Ensi keväänä sitten taas uusi yritys. Mitä tulee muuten matsissa käyttäytymiseen niin katsomossa 303 oli eräs HIFK:n fanipaitaan pukeutunut mies. Hänellä oli pieni, arviolta 2 vuotias lapsi sylissään. Hän oli seuraamassa peliä ilmeisesti vaimonsa kanssa. Pelin oltua jo selvä noin reilua minuuttia ennen summerin soimista yleisö nousi seisomaan osoittaakseen suosiotaan Jokereille. Tästä tämä mies suivaantui siinä määrin, että hän alkoi huutamaan ääneen kirosanoja ja solvauksia. Huomattuaan niiden tehottomuuden hän ryhtyi repimään edessä olevia katsojia penkeilleen istumaan. Mielestäni aivan uskomatonta käytöstä ja kävi jopa mielessäni tehdä lastensuojeluilmoitus hänestä. En voi käsittää miten joku voi käyttää väkivaltaa toisia kohtaan ja pitää suojanaan pientä lastansa. Hänen vaimo yriitti saada miehen lopettamaan tämän käytöksen, mutta ei onnistunut. Vaimo poistui lopulta kiukkuisen näköisenä paikalta jättäen silti tämän lapsen raivotautisen isänsä syliin. Tälläistä en mielelläni koskaan todistaisi vastaisuudessa. En minkään seuran kannattajalta.

On selvää, että etenkin yläkatsomoissa toisten repiminen ja tuuppiminen on äärimmäisen vaarallista sillä huonossa lykyssä sieltä voi "tippua" useita rivejä alaspäin. Myös hieman ylempänä istunut lihava mies (HIFK:n kannattaja muuten hänkin) huuteli pää punaisena kaikki mahdolliset kirosanat ja tämä myös hänen 3:n lapsensa kuullen. Mielestäni tuollaisen raivopään tulisi seurata pelejä pehmustetussa huoneessa ja niin, että kenenkään muun ei tarvitse altistua sellaiselle kielenkäytölle.

Olen jääkiekkopeleissä käynyt reilut 20 vuotta ja nämä kaikki tapahtuivat yhdessä pelissä ja samassa katsomossa. Olen itsekin käynyt lapsieni kanssa peleissä, mutta vastaisuudessa aion istua siellä club seateilla, että ei tarvitse tälläistä katsoa eikä kuunnella.

Tsemppiä Jokereille puskutraktorien kaatoon ja mieluusti todistamme samanlaista ylikävelyä kuin mitä saimme todistaa HIFK:n kohdalla :)

Alkuperäinen kirjoittaja vastuuntuntoinen äiti;25978843:

En nyt tiedä trollaatko, mutta siltä varalta, että jollain on sm-liiga peleistä tälläinen käsitys niin se kyllä korjaantuu yhdellä visiitillä peliin. 95% jopa viikonloppuisin on tullut seuraamaan viihdyttävää peliä. SM-liiga peleissä käy ihan eri ihmiset kuin nämä MM-kisojen "Turakaiset" joita media jostain syystä poimii antamaan sekavia lausuntojaaan ja nolaamaan itsensä kaiken kansan edessä.

Yhteistyössä