Hierontaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen tahtoo..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko paikat hierottu jo vai kaipaatko edelleen sitä?
Voisin hitaasti hieroo niskasi ja hartiat hierontaöljyä käyttäen, hitaasti siirtyä alemmas ja hieroo selkäsi ja alaselkääsi....Jatketaan vielä ja hieron sinun pakaroitasi, ensin hellästi ja välillä puristan niitä… Kyselen välillä miltäs tuntuu...:)

Itse olen vuosien ajan pohdiskellut, voisinko joskus ottaa intiimihierontaa mieheltä. Aina on jäänyt kokeilematta, vaikka vakihierojalla käydessäni olen monta kertaa kostunut ajatellessani, että hän hieroisi vielä pikkuisen rohkeammin. En tiedä, olisiko sitä tehnyt, vaikka olisin pyytänytkin. Tuntuu kuitenkin mukavalta, kun huomaa, ettei ole ainoa nainen, joka tällaista ajattelee. Ehkäpä rohkaistun täsä kokeilemaan...

Tuollainen naistensalonki, jossa saisi esimerkiksi kasvo- ja käsihoitojen ohellahierontaa, joka asiakkaan niin halutessa ulottuisi myös intiimialueille olisi loistojuttu. Niihin voisi mennä niin kuin mennään lääkäriin tai kampaajalle, asiat olisivat asioita ja ammattimiehet hoitaisivat työnsä. Sellaiseen minäkin haluaisin.

Vai loistoajatus... Kunhan feministit saavat seksinostokieltolakinsa läpi, tällaiset naisten(kin) salongit pitää ilmiantaa ja seksipalvelun ostajille tulee sakot. Hieroja on tietysti uhri, jota ei pidä rangaista...