Hieromasauva lahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IsäOsaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olisin otettu jos mieheni ostaisi sellaisen delfiinin...pienen ja siron ja silikonisen.. En loukkaantuisi enkä kokisi itseäni syrjäytetyksi naimakumppanina enkä uskoisi sen seksin siitä sauvasta ainakaan suhteessamme vähenevän:) Eli sitähän varten ne kaupat täällä netissä on...Ja hyvä niin koska itse en ainakaan tohtis kauppaan mennä, näin kotoa käsin on kiva tehdä ostoksia;)

Alkuperäinen kirjoittaja lilli:
Itse olisin otettu jos mieheni ostaisi sellaisen delfiinin...pienen ja siron ja silikonisen.. En loukkaantuisi enkä kokisi itseäni syrjäytetyksi naimakumppanina enkä uskoisi sen seksin siitä sauvasta ainakaan suhteessamme vähenevän:) Eli sitähän varten ne kaupat täällä netissä on...Ja hyvä niin koska itse en ainakaan tohtis kauppaan mennä, näin kotoa käsin on kiva tehdä ostoksia;)

juuri näin.. mieli avoinna vaan uusille ehdotuksille parisuhteessa!

Delfiini on upea! Suosittelen. En loukkaantusi tuollaisesta lahjasta, miksi pitäisikään? Jos haluaa kunnon tuntumaa ja kokeilla uutta, niin sehän on ainoastaan positiivista vaihtelua seksielämään.

Jelly-sauvan ostin, sellasen värisevän. En ihan täysin tyytyväinen ole siihen. Vähän liian iso eikä paristot oikein pysy sisällä jellyssä.
Kokeilen seuraavalla kerralla Delfiiniä, jos se on parempi, vaikka taitaa olla kalliimpi.

Makuasioita tietysti nämäkin. Itsellänikin on lisäksi sellainen "miehisennäköinen" versio, josta en pidä ollenkaan.Pari kertaa kokeilin; liian äänekäs, iso ja muutenkin vastenmielinen. Taidan heittää tuohon viereiseen jokeen...

Alkuperäinen kirjoittaja Nina:
Makuasioita tietysti nämäkin. Itsellänikin on lisäksi sellainen "miehisennäköinen" versio, josta en pidä ollenkaan.Pari kertaa kokeilin; liian äänekäs, iso ja muutenkin vastenmielinen. Taidan heittää tuohon viereiseen jokeen...

ei ole sellaiset 'groteskit' sauvat munkaan makuun.. edes estetiikkansa puolesta. Ennemminkin sellaset söpöt vibrat, mitkä ei näytä seksileluilta ;)

Yhteistyössä